Xevor Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 Ik heb momenteel een schotel en ontvanger. Ik wil er een ontvanger bijkopen en na verschillende topics en reviews te hebben gelezen ben ik uitgekomen op Xtrend ET 9000. Mijn huidige schotel is momenteel niet optimaal afgesteld en de LNB's die ik gebruik zijn ook al zo'n 8 jaar oud. Ik wil deze vervangen door nieuwe LNB's van topkwaliteit en ze laten afstellen. Wat ik graag zou willen weten is welke LNB's geschikt zijn. Ik wil graag twee receivers aansluiten op de schotel om zowel Hotbird als Astra te gebruiken. Momenteel heb ik er ook een motor aan hanger, maar die loopt niet altijd soepel waardoor ik geen gebruik meer wil maken van een motor. Dus graag hoor ik wat jullie suggesties zijn hierover! Thnx
Gast Pacman Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 Nou, die vraag is gelukkig nog niet al 1000x hier langs gekomen. Met de zoekfunctie kom je er vast wel uit.
Sprietje Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 @Xevor Als je wilt dat we je vragen beantwoorden, dan moet je toch minimaal opgeven welke schotel je hebt, merk en breedte. Je hebt het over het ontvangen van de Hotbird en de Astra. Welke Astra’s bedoel je? Alleen Astra 1 of ook de 3 en misschien de Astra 2?
media boy Geplaatst: 25 augustus 2011 Geplaatst: 25 augustus 2011 Bekijk eens op het forum van "schotelpark", daar zal je zeker een antwoord vinden!!! Zie ook onderstaande link http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...voo#Post1793518
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen