Ga naar inhoud


Waarschuwing voor download.com


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Ik denk voor iedereen wel een bekende site.

 

Vanaf nu moet je uitkijken als je daar wat download. Ze maken gebruik van een eigen installer. Effe te snel klikken en je hebt een toolbar en een gewijzigde homepage.

 

Bron: Techzine

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat dit zo ongeveer een fenomeen van elke site is waar je wat op kunt halen.

 

Voordat ik op ja/yes klik kijk ik eerst wel 2 of 3 keer of ik niet eerst weer ergens zo'n rotding ophaal die overal zijn neus tussensteekt of je bewust naar bepaalde sites stuurt waar ze reclame inkomsten oid. van ontvangen.

Ik had er hier een van ask die zich overal mee bemoeide en kon nergens vinden hoe ik hem kon verwijderen.(via configuratiescherm en software was hij wel te vinden maar niet te verwijderen)

Maar toen ik een keer even een andere virusscanner had geinstalleerd zag die die ask als virus en mikte hem er af.

Dus dacht dan doe ik dat ook op mijn laptop maar helaas, daar ziet dezelfde scanner hem niet als virus.

Dus kijk nu wel dubbel en dwars uit of er niet ergens een vinkje oid. te veel staat.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dat zegt ook niet alles. Vaak download je alleen de installer die dan weer de benodigde componenten download.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...