pabre Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 1 vaste schotel met de 4 lnb's is geinstalleerd nu zou ik dus nog 1 sateliet willen bij installeren op dezelfde tuner wat dus een dm800SE is richting 9.0 E voor de hongaarse zenders erbij te krijgen dus op dezelfde tuner is dit mogelijk ? en als dit mogelijk is hoe zou ik dit moeten aanpakken? als iemand een link weet met hoe je dit zou moeten aanpakken zou al heel grote hulp zijn alvast bedankt mvg patrick
vGnp Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 Origineel bericht van: pabre is dit mogelijk ? en als dit mogelijk is hoe zou ik dit moeten aanpakken? als iemand een link weet met hoe je dit zou moeten aanpakken zou al heel grote hulp zijn Dat zou met deze opstelling wel moeten lukken, 9.0E erbij: --> KLIK <-- En dan een 8/1 switch gebruiken, of een 2/1 uncommitted erbij. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
pabre Geplaatst: 23 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2011 ja alvast bedankt voor de link deze had ik gevolgd en 1 sateliet ingesteld met de 4 lnb's een triax schotel is het ingesteld naar 13 19.2 23.5 en 28.5 op de dreambox heb ik dan a,b,c en d dus genomen hiervoor maar ik zou dus nog een extra sateliet lnb aansluiten naar 9.0 E voor de hongaarse zenders maar weet niet hoe je dit moet instellen op de dreambox en dat is dus het grote probleem waar ik nu dus mee zit xd dus heb dus 1 sateliet met 4 lnb's wat helemaal juist staan ingesteld op a,b,c,d maar weet niet hoe die extra sateliet te installeren met nog een extra lnb op als dit wel mogelijk is weet niet of dit mogelijk is met dreambox800se
vGnp Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 Zoals ik al zei, met b.v. een 8/1 switch. Je kiest dan voor Geavanceerde instelling bij tunerconfiguratie, en stelt dan LNB 1 t/m 5 af op input 1 t/m 5. Edit: Linkje toegevoegd: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
pabre Geplaatst: 23 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2011 ok heel erg bedankt voor de info ik ga eens proberen zal nog iets laten weten mvg patrick
pabre Geplaatst: 23 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2011 ok het is dus volledig gelukt nogmaals bedankt voor de link was een grote hulp !
vGnp Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 Origineel bericht van: pabre ok het is dus volledig gelukt nogmaals bedankt voor de link was een grote hulp ! En, hoe heb je het nu aangepakt en werkend gekregen? Anderen kunnen er misschien ook (nog) iets van opsteken. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen