san Geplaatst: 24 augustus 2011 Geplaatst: 24 augustus 2011 Ik dacht even uit het download menu van de dreambox een anders skin te downloaden tot zo ver goed. Nu blijf het opstartscherm hangen op pli jade think green Ik kan nog wel in ftp komen van de box welk bestand moet ik verwijderen om terug te gaan naar standaard instellingen ? PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
san Geplaatst: 24 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2011 Origineel bericht van: happysat Je moet de skin deleten welke je net gedownload hebt, als deze maar blijft staan skin_default, de rest weg. Hi ja begrijp ik maar dat gaat natuurlijk niet als de dreambox niet meer doorstart kan je niets. Maar goed ik heb het al gevonden hoe het wel lukt om de boel weer te laten werken het werkt weer. Thanks. PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen