Ga naar inhoud


[TF5510PVR] firmware topfield 5510pvr gezocht van 2005 sept


Gast caps

Aanbevolen berichten


Misschien heb je mijn vraag niet goed gelezen maar op de site van de haarlemse importeur staat geen enkele firmare voor de 5510pvr... mijn id is 436.

Er moet toch iemand mij kunnen vertellen waar ik de oudere firmware kan vinden en met name die van 2005 aangezien hier veel mensen zijn met een topfield 55xx. OP de importeur site staan veel rebox firmware/software en canaal digitaal reklame.

Misschien kan iemand mij het bewuste firmware op internet uploaden of mij een link geven..... is toch niet zo moeilijk.

Ik zou er in iedergeval goed geholpen zijn want ik heb me rot gezocht op google.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sjaak,

 

Ik heb namelijk een tf5510pvr recent tweede hans gekocht maar had altijd een tf5000ci. Daar was het zo dat de firmware van 25aug. 2005 je goed de favorieten kon gebruiken en bij nieuwe firmware niet.

Volgens mij had tf5510 nooit een goede fav bediening maar wil ook voor de snelheid o.a. de oudere firmware van de tf5510.

Als je mij alle firmwares wil uploaden van 5510 naar mijn mail dan ben ik je dankbaar.

Mijn mail is faridsaint@hotmail.com

Trouwens cd heb ik nu niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas satencom, link had ik al gevonden en vond de firmware van mei 2007 veel beter dan die er al op stond (2008).

Die van 2008 begon de nummering van de zenderlijst vanaf 1000 tja hoe verzinnen ze het. Maar Satencom en sjaak als jullie mij zo veel mogelijk firmware's kunnen mailen van de 5510 dan kan ik kijken welke ik het beste vind. Dan ga ik letten op gebruiksgemak met name zenderlijst en zapsnelheid van de vrije kanalen etc. en zal mijn bevindingen dan ook hier vermelden natuurlijk. Verder ben ik zeer te spreken over mijn tf5510 wat mijn eerste pvr is.

En sjaak kun je mij alsnog die voor 5500 en 5510 alsnog mailen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt sjaak..

IK heb het geprobeerd en inderdaad reageren de menu's sneller.

Deze voelt ook stabieler dan die van mei 2007.Trouwens de fav kun je gebruiken en je kunt zelfs in de fav menu blijven ook al gebruik je de ok toets. Op de zenderlijst en via hulp (wit) kun je via opties (blauw) sorteerfuntie instellen op fav~alles instellen zodat je in je fav lijst blijft en navigeert.

wordt als het ware toegevoegd in je zenderlijst...

Alleen de nummering is niet heel handig maar dat maakt niet zo veel uit aangezien je dan kunt navigeren. Had beter gekund maar zo is het in indergeval bruikbaar als de sat door verschillende mensen wordt gebruikt.

Trouwens als meer mensen firmware hebben van voor 2006, mail het me dan kan ik het gaan uitproberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sjaak kun je mij jouw alle versies van tf5510 en ook die van tf5500 mailen? Is altijd handig en wil het uitproberen.

En is er iemand anders hier die de firmware's van tf55xx heeft.

Ik wil ze allemaal hebben en met name die met een oudere interface. Ik zie namelijk op dit forum dat nog veel mensen die van sept 2005 gebruiken. Moet toch iemand zijn met die firmware op de computer.

En sjaak mail alle versies ook die voor 5500 please.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van jouw is wel een goeie maar ik wil ook oudere versies uitproberen ... heb je een aantal van 2005/2004? en mail mij gewoon een paar... is toch niet veel de megabytes en kan ik het gaan uitproberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...