Ga naar inhoud


[TF5510PVR] firmware topfield 5510pvr gezocht van 2005 sept


Gast caps

Aanbevolen berichten


Fransken, ik ben je dankbaar. Heb nu genoeg firmware's voor de tf55xx dat ik het uitproberen kan. Vooral de firmware van sept 2005 was ik nog naar op zoek. Nadat ik de firmware van sjaak uit maart 2008 heb uitgeprobeerd zit er nu die uit jan 2007 in mijn topfield. Strakt ga ik die van Fransken uitproberen.

Mensen echt bedankt voor jullie hulp en ga nog mijn bevindingen hier vermelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb verschillende firmware's uitgeprobeerd maar merk nagenoeg geen verschillen. Misschien omdat ik de topfield als fta ontvanger gebruik want als ik cd met ci module moest gebruiken loop je eerder tegen allerlei bugs aan. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik al gedacht maar ik gebruik de receiver alleen voor fta zenders en pip gebruik ik eigenlijk niet omdat ik maar een kabel gebruik en de timeropname heb ik nog niet echt getest.

ik ga het nog testen en misschien staat cd abb. ook nog in de planning... Ik zie het allemaal wel. En tabs is vragen om moeilijkheden maar ga het nog wel uitproberen. ik ga binnenkort een 500 gb met slechts een platter of een 1,5Tb die ik al heb mbv een ***geen-reclame*** module plaatsen. Dus idd. ik moet nog veel testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over de taps heb je wel gelijk als je idd. juiste firmware gebruikt. Maar je kunt wel degelijk een sata hardeschijf gebruiken met een adapter.

 

Quote van een bekende webshop over de bewuste adapter:

Sata > IDE adapter bestelnr.: 974497 8A (conr** nl)

Met deze converter kunnen SATA-drives (L-type) zoals bv. harde schijven of DVD-branders heel eenvoudig via de IDE-interface van het moederbord worden aangestuurd. Dankzij de directe omzetting zonder stuurprogramma's kan in apparatuur met een IDE aansluiting nu gebruik worden gemaakt van moderne SATA harde schijven. Dit is bijvoorbeeld uitstekend geschikt voor een satellietontvanger.

 

Je kunt zelfs tot 2TByte upgraden maar je moet wel rekening houden met compatebiliteits probremen zoals smartformatting hdd bij 2TB harde schijven. Ik wil zelf een 500GB sata hdd inplaatsen vanwege het voordeel van slechts enkel platter gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens Sjaak over de fijnste hobby ontvanger.

Ik kan mij voorstellen dat je topfield de fijnste hobbyontvanger vindt als je nooit een dreambox hebt gehad.

Want naar mijn mening is een topfield alles behalve een hobby ontvanger als je de dreambox en co kent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...