1pm Geplaatst: 25 augustus 2011 Geplaatst: 25 augustus 2011 Ik heb hier nogeen dm 7000 staan bij mijn dochter op haar kamer met een 80 gig hdd erin. Gekke is als stroom eraf geweest is gaat ie altijd naar de hdd toe en start ie niet op op het laatst bekeken kanaal. image is gemini oudere versie. Kan je ergens iets instellen dat ie dat niet meer doet . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Loui (K) Geplaatst: 26 augustus 2011 Geplaatst: 26 augustus 2011 Probeer eens op een zender te zetten naar jou keuze,en zet hem daarna volledig uit via de menu knop en dan weer aan.Kan zijn dat het dan wel lukt.
wortellica Geplaatst: 26 augustus 2011 Geplaatst: 26 augustus 2011 Mischien uitgezet terwijl de opname nog draaide?
Perdi Geplaatst: 26 augustus 2011 Geplaatst: 26 augustus 2011 Zet de box op de zender die je wilt zien na opstarten. Herstart via instellingen/uitschakelen. Daarna moet de 7000 opstarten met TV en niet meer met HDD. Groeten, PerdiGigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.
Loui (K) Geplaatst: 26 augustus 2011 Geplaatst: 26 augustus 2011 Origineel bericht van: Perdi Zet de box op de zender die je wilt zien na opstarten. Herstart via instellingen/uitschakelen. Daarna moet de 7000 opstarten met TV en niet meer met HDD. dat zeg ik!
1pm Geplaatst: 26 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2011 sorry voor late reactie als ik afsluit doet ie t nu goed maar nu doet ie het als de stroom eraf is geweest. 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Loui (K) Geplaatst: 26 augustus 2011 Geplaatst: 26 augustus 2011 Klopt zodra jij de stroom eraf haalt onthoud de DM7000 de laatste positie of zender.Daarna zal hij altijd als je de box opstart vanaf de standby stand gewoon werken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen