vlaeken Geplaatst: 26 augustus 2011 Geplaatst: 26 augustus 2011 mijn et9000 start op met eerst een blauw scherm dat dan veranderd naar groen , wat kan ik doen om deze weer draaiend te krijgen , ben niet zo vertrouwd met linux besturings systeem,alvast bedankt voor een antwoord Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90 Rebox RE8500-Xtrent ET900
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 26 augustus 2011 Geplaatst: 26 augustus 2011 Als het goed is staat er dan een crashlog op je harde schijf (indien gemonteerd). Kopieer via FTP deze logfile naar je PC en plaats deze hier zodat we eventueel kunnen zien wat er aan de hand is. Wat heb je gedaan vlak voor je deze verschijnselen had? Iets geïnstalleerd of zo?
vlaeken Geplaatst: 26 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2011 Pedro newbie, alvast bedankt voor je snelle antwoord ik heb geprobeerd de DiSeqc instellingen te wijzigen en daarna erop gestart en kreeg een foutmelding software fout,en sindsdien gebeurt er niets meer ik heb de craslog file al gedownload maar weet niet hoe ik ze hier kan toevoegen Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90 Rebox RE8500-Xtrent ET900
vlaeken Geplaatst: 26 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2011 toch gevonden enigma2_crash_946684879.txt Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90 Rebox RE8500-Xtrent ET900
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 26 augustus 2011 Geplaatst: 26 augustus 2011 Je zal de crashlog even moeten hernoemen. Bestanden met de extensie .txt kunnen hier niet weergegeven/gedownload worden. Als echt niets wil zal je opnieuw moeten flashen
vlaeken Geplaatst: 26 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2011 heb ondertussen geflashd en alles werkt terug, maar kan via de interne kaartlezer geen gecodeerde kanalen kijken enkel via de ccam ,moet ik misschien nog iets installeren? alvast bedankt voor een oplossing Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90 Rebox RE8500-Xtrent ET900
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 26 augustus 2011 Geplaatst: 26 augustus 2011 Je zal nog een softcam moeten installeren. Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat je Openpli hebt geïnstalleerd, dan moet je de volgende stappen doen: Menu -> Applicaties -> Groene download knop -> Softcams -> cccam 2.2.1 Nadat deze geïnstalleerd is zul je wel weer de gecodeerde zenders kunnen zien, eventueel eerst opnieuw opstarten.
vlaeken Geplaatst: 26 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2011 ja dat heb ik gedaan ik zie ze wel met de softcam,maar niet met de interne kaartlezer Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90 Rebox RE8500-Xtrent ET900
Cobus R Geplaatst: 26 augustus 2011 Geplaatst: 26 augustus 2011 de kaart moet er volgens mij op de kop in als ik het goed heb. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
vlaeken Geplaatst: 26 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2011 ook dat heb ik geprobeerd Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90 Rebox RE8500-Xtrent ET900
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 26 augustus 2011 Geplaatst: 26 augustus 2011 Origineel bericht van: vlaeken ja dat heb ik gedaan ik zie ze wel met de softcam,maar niet met de interne kaartlezer Mij is niet helemaal duidelijk wat het probleem nu is. Je hebt beeld met de softcam CCcam 2.2.1. Maar geen beeld met de "interne kaartlezer"? Wat versta jij onder de interne kaartlezer? Gebruik je soms een CAM module waar je je kaart inschuift en dit geheel dan weer in je ontvanger? Je kunt je kaart rechtstreeks in de ontvanger plaatsen zonder een extra CAM module, dit geheel werkt dan met CCcam
vlaeken Geplaatst: 27 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2011 ik gebruik het slot waarbij je de kaart rechtstreeks in de ontvanger steekt CCcam, ben vandaag met de ontvanger naar de winkel geweest, en daar hebben ze ook die drivers voor de CCcam geinstalleerd, ook dit wist ik niet , je moet blijkbaar alles afzonderlijk installeren, alles werkt terug normaal toch nog eens bedankt voor jullie meedenken, ben nieuw met het sturings programma linux Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90 Rebox RE8500-Xtrent ET900
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen