vGnp Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Origineel bericht van: Adop of kan de nieuwe Vu+uno ook 1prog kijken en de andere opnemen indien op dezelfde transponder Dat kan toch iedere single tuner ontvanger? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Adop Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 ik heb een Edision maar het gaat niet van harte misschien ligt dit aaan de astonmodule want soms doet hij het wel, maar sommige ontvangers kun je doorlussen de xtrend 9000 bijv, heb je het probleem met 1 kabel dan ook opgelost of kan er maar 1 signaal tegelijk over 1 kabel gr Andre
mauspartyhouse Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 Huh? Klopt dat wel wat je zegt? Het gaat toch puur om de naamvoering Enigma wat niet zou mogen? dwz, de programmatuur zelf mag men wel gebruiken ? 'een tv met ingebouwde Dreambox,Zie site Dream mulltimedia.de' Kun je de link eens posten, ik ben erg benieuwd, maar kan niets vinden. ET8000
vGnp Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 Origineel bericht van: mauspartyhouse 'een tv met ingebouwde Dreambox,Zie site Dream mulltimedia.de' Kun je de link eens posten, ik ben erg benieuwd, maar kan niets vinden. --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
minplus Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 Met een twintuner zoals de VUduo, de CT/XT9000 of de Dream 8000 kun je de 1e tuner naar de 2e doorlussen als je maar 1 aanvoer-draad hebt. Op de 2e tuner ontvang je dan op dezelfde sat als die waar de 1e tuner op staat alle zenders met dezelfde polarisatie (H of V) en bandbreedte (Hoog of Laag). Dat zijn op de Astra1 bv. onder meer iets van 100 FTA-zenders, op de Hotbird zo'n 200, enz. Met een single tuner krijg je in zo'n geval hooguit 10 zenders, meestal 7 waar je nog extra naar kunt kijken. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Sprietje Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 @minplus Het klopt helemaal wat je schrijft maar met de Johansson 9640 KIT, kun je gewoon alle zenders opnemen die je graag wil en hoef je helemaal geen rekening te houden met horizontale of verticale polarisatie. Het lijkt me ook stik onhandig om telkens weer te moeten kijken hoe je kanaal gepolariseerd is waar je naar kijkt en of dat toevallig overeen komt met de zender die je wilt opnemen
minplus Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Klopt Satkijker. Je krijgt dan voor 120 euro extra meer vrijheid en gemiddeld 4x zoveel zenders om te kijken tijdens een opname. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Brambo's Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Wel, ik zit een beetje met dezelfde situatie: Ik heb een Vu+ Duo (dus twin ontvanger), schotel met 4 Twin LNB's, beide coax kabels komen tot in garage enz. Probleem is gewoon dat ik die beide coaxkabels niet tot aan mijn TV in de woonkamer geraken en ik slechts gebruik kan maken van één bestaande dunnere coax kabel(tussen garage en woonkamer) die voorheen werd gebruikt voor kabel TV. Dit werkt perfect met helaas wel de beperkingen dat ik niet alle zenders meer beschikbaar heb tijdens opnames. Werkt die Johansson Kit goed eigenlijk? Geld waard? - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
vGnp Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Origineel bericht van: Brambo's Werkt die Johansson Kit goed eigenlijk? Geld waard? Ervaring van een andere gebruiker: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Brambo's Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Bedankt !! - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Sprietje Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Dit is een antwoord van een week geleden dat CanalDigitaal Webcare op een ander forum gaf die ook slechts 1 coaxkabel had en er geen tweede bij kon leggen, zie bijlage: Ik ga er van uit dat ze zo’n advies niet geven als het niet goed zou werken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen