Ga naar inhoud


[Familiepakket] kan BiB en Hustler niet ontvangen.


Gast satri

Aanbevolen berichten

Ik heb een abbonnement van het familiepakket,nu zijn er 2 zenders die ik niet kan ontvangen nl;BiB en Hustler,heb de zenders al een keer opnieuw in gelezen maar blijft het zelfde.

Heb een technisat multytenne met een ontvanger van fergusen arriva 200.

Wat kan/moet ik doen om die zenders toch te ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@vGnp

 

Ik weet niet beter dat Hustler bij het Familie-pakket gewoon te bekijken is en dat je deze zender eventueel zelf via “Mijn Canal Digitaal “ op de website van CanalDigitaal kunt blokkeren. Ik kan hem gewoon ontvangen met mijn Familie-pakket en ik heb hem nooit te hoeven deblokkeren. Maar misschien is het tegenwoordig anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u,is gelukt.moest hem deblokkeren via mijn canaldigitaal

BiB zend van s'morgens 6.00u t/m 12.00u uit,nu had ik nog een vraag heb heel slecht beeld met historie hd,bekent euvel of........iets anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste satari

 

History-HD en Eurosport-HD zijn inderdaad moeilijker te ontvangen. Voor deze zenders heb je een 3dB sterker signaal nodig dan voor de andere zenders.

Ik adviseer je daarom de Multytenne op de Astra 3 uit te richten. Nu heb je dat waarschijnlijk volgens de beschrijving op de Astra 1 gedaan. Kontroleer eerst met een waterpas of je mast toevallig niet een beetje schuin naar het westen staat, want dit verslechterd de ontvangst.

Zet je tuner op de Astra 3 en lees via het menu de signaalkwaliteit af, niet de signaalsterkte, dus ook geen satfinder gebruiken. Als het even kan moet je de satelliettuner en een kleine flatscreen bij je Multytenne zetten en hem dan 100% op de Astra 3 uitrichten, dus wel wachten op beter weer. Bovendien is uitrichten bij zware bewolking al helemaal geen goed idee omdat die wolken steeds voor een andere signaalsterkte zorgen en jij daarom niet weet of signaalverandering nu komt omdat jij je schotel versteld of dat er net weer een hele dikke wolk voor de satelliet schuift. Neem geen genoegen als het signaal 1% terug zakt bij het goed vastzetten, gewoon net zo lang afstellen totdat je de beste signaalkwaliteit hebt.

Je hebt een kleine kans dat de Hotbird ietsje terug zakt maar het is maar wat voor jou het zwaarste weegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satkijker
Beste satari

History-HD en Eurosport-HD zijn inderdaad moeilijker te ontvangen. Voor deze zenders heb je een 3dB sterker signaal nodig dan voor de andere zenders.
Ik adviseer je daarom de Multytenne op de Astra 3 uit te richten. Nu heb je dat waarschijnlijk volgens de beschrijving op de Astra 1 gedaan. Kontroleer eerst met een waterpas of je mast toevallig niet een beetje schuin naar het westen staat, want dit verslechterd de ontvangst.
Zet je tuner op de Astra 3 en lees via het menu de signaalkwaliteit af, niet de signaalsterkte, dus ook geen satfinder gebruiken. Als het even kan moet je de satelliettuner en een kleine flatscreen bij je Multytenne zetten en hem dan 100% op de Astra 3 uitrichten, dus wel wachten op beter weer. Bovendien is uitrichten bij zware bewolking al helemaal geen goed idee omdat die wolken steeds voor een andere signaalsterkte zorgen en jij daarom niet weet of signaalverandering nu komt omdat jij je schotel versteld of dat er net weer een hele dikke wolk voor de satelliet schuift. Neem geen genoegen als het signaal 1% terug zakt bij het goed vastzetten, gewoon net zo lang afstellen totdat je de beste signaalkwaliteit hebt.
Je hebt een kleine kans dat de Hotbird ietsje terug zakt maar het is maar wat voor jou het zwaarste weegt.


topic-starter heeft het over Familiepakket en daar zit geen HD in
de nieuwe versie van Familiepakket met €5,- extra, heeft wel HD
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satkijker
@UncleBeer

Heb je wel het HD-pakket en een HD-tuner en heb je de zender gedeblokkeerd in Mijn CanaDigitaal?


Ja: FamilieHD, allebei 8121 en 7141, en ik heb via MijnCanalDigitaal alle smutzenders deblokkeerd, dus het moet kunnen. En ik probeer *na* 00:00. No joy. :^(
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...