Sprietje Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Komt er dan te staan “gecodeerd kanaal” of is die zender misschien niet ingescand in je tuner?
Mister HaCk Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 is pas verhuist, zat voorheen samen met eredivisie live 1HD maar is sinds 3 weken samen met rtl8HD. daarom is rtl8HD ook alleen tussen 6:00-23.55 te ontvangen. Opnieuw inscannen
Amager95 Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Origineel bericht van: DeBeek Helaas heb je het nu fout, in het standaard Family pakket van 14.95 pm zit gewoon History HD.. sorry, maar ik zie dit pakket niet meer staan op de website, alleen familie pakket HD in het oude Familie pakket was geen hd. Of het nu wel is kan ik niet nagaan op eigen apparatuur (heb geen HD), toen moest je €5,- extra bijbetalen voor HD.
DeBeek Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 De afbeelding van de zenders die in het familie pakket zitten staat >>> Hier <<< op dit forum en bij CD >> Gewoon Hier <<
Johan45 Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Voor Penthouse HD is een uitbreiding van het -oude- Familiepakket abonnement nodig met het HD pakket. Zelfde voor het Top pakket. Zonder het extra HD pakket geen HD kanalen dus ook geen Penthouse HD Alleen de gecodeerde zenders Nederland 1, 2 en 3 zijn in HD te ontvangen zonder het extra HD pakket. Vult u rustig aan !!!
DeBeek Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Origineel bericht van: Johan45 Voor Penthouse HD is een uitbreiding van het -oude- Familiepakket abonnement nodig met het HD pakket. Zelfde voor het Top pakket. Zonder het extra HD pakket geen HD kanalen dus ook geen Penthouse HD Alleen de gecodeerde zenders Nederland 1, 2 en 3 zijn in HD te ontvangen zonder het extra HD pakket. En History HD in het Familie pakket!!!!
Eduard07 Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Evenals EurosportHD. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
DeBeek Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 en niet te vergeten een HD en Ketnet/Canvas HD.....
UncleBeer Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Origineel bericht van: Satkijker Komt er dan te staan “gecodeerd kanaal” of is die zender misschien niet ingescand in je tuner? Zoiets als "no subscribed channel" met een beeld van een smartcard. Ik heb alle kanalen weer gescanned, en geen verandering, dus ik moet voor CD klantenservice afwachten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen