rene1710 Geplaatst: 26 augustus 2011 Geplaatst: 26 augustus 2011 Ben in bezit van een Rebox 8500 pvr. Ik had al eerder gemeld, dat ik haperend geluid had bij de Dolby Digital zenders ( HD kanalen ) Dit probleem was opgelost d.m.v. software versie : v1.08.75. Nu heb ik vorige week de nieuwe software ingeladen :V1.09.20, en het probleem is weer terug. Heb inmiddels de oude software ingeladen, en ja hoor, probleem verholpen. Dan wijst dit toch op een software probleem, toch?????? Je zou toch zeggen, dat bij een een nieuwe update geen oude problemen naar boven komen. Wie weet waar dit aan kan liggen. Misschien dat Rebox hier zelf op kan reageren. Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray
vlaeken Geplaatst: 26 augustus 2011 Geplaatst: 26 augustus 2011 ik heb de 1.09.20 nog niet geinstalleerd maar had vandaag ook hapering met de HD kanalen maar dan wel met de v1.08.75 Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90 Rebox RE8500-Xtrent ET900
Moderator ceesv Geplaatst: 28 augustus 2011 Moderator Geplaatst: 28 augustus 2011 Origineel bericht van: rene1710 Misschien dat Rebox hier zelf op kan reageren. Bel Rebox eens en vraag het ze. Ze zijn niet actief op dit forum, alhoewel ze volgens zeggen wel hier wel meelezen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen