Gast roys1 Geplaatst: 27 augustus 2011 Geplaatst: 27 augustus 2011 Het downloaden van de plugins werkt niet onder open-pli? Heeft iemand een suggestie voor mij? De internet connectie werkt, maar de DM800SE zegt steeds: geen nieuwe plugins beschikbaar. Stat wellicht de link hier naar toe niet goed? Waar kan deze gewijzigd worden. De image van open-pli is een paar dagen oud.
Loui (K) Geplaatst: 27 augustus 2011 Geplaatst: 27 augustus 2011 Kan zijn dat de server plat ligt,later nog maar eens proberen
Beheerder Michel Geplaatst: 27 augustus 2011 Beheerder Geplaatst: 27 augustus 2011 Daar heb ik op mijn DM8000 ook regelmatig last van. Het zorgde er bij mij zelfs voor dat een restore m.b.v. de autobackup plugin fout ging. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast roys1 Geplaatst: 27 augustus 2011 Geplaatst: 27 augustus 2011 Ik heb de nameserver even om zeep geholpen en vervolgens enigma gerestart. Vervolgens werkte het downloaden van de plugins weer. Op de DM8000 werkte het downloaden wel. Vreemd verhaal, maar het werkt weer. Bedankt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen