Ga naar inhoud

LNB"S uitlijnen...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb 4 lnb's gericht op respectievelijk hotbird, astra 1, 3 en 2.

Ik wil de lnb's graag richten op astra 1, 3, 2 en op turksat 42.0E.... hoe kan ik dit het beste aanpakken? Heb een schotel van 65cm.

Geplaatst:

Waarom lukt dat niet? Turksat slaat op mijn clarke tech ontvanger met deze opstelling van de 3 astras en hotbird op enkele frequenties al uit, dat moet nog meer kunnen toch?

Geplaatst:

Ik ben al erg benieuwd hoe je de waarschijnlijk 4 losse lnb’s op een 65cm schotel gemonteerd hebt want op de normale manier kan dat helemaal niet of ze moeten wel erg ver van de optimale positie staan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: nicc
Turksat slaat op mijn clarke tech ontvanger met deze opstelling van de 3 astras en hotbird op enkele frequenties al uit,
welke frekwe,ties + zenders ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:
Origineel bericht van: nicc
Ik heb 4 lnb's gericht op respectievelijk hotbird, astra 1, 3 en 2.

Ik wil de lnb's graag richten op astra 1, 3, 2 en op turksat 42.0E.... hoe kan ik dit het beste aanpakken? Heb een schotel van 65cm.

We kunnen er veel woorden over vuil maken, maar met een gewone 65 cm schotel gaat dit NIET lukken. Indien ik het mis heb, dan wil ik wel graag weten welke schotel het is, scheelt me veel ruimte smile

XTrend ET9000 - DM 800 HD - Triax 88 quad - Visiosat Big Bisat - 80 cm Universal sat - Panasonic Plasma Viera series - Epson TW-3500

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen