Ga naar inhoud


Het is toch schandalig in nederland


1pm

Aanbevolen berichten

MIjn dochter werkt al 3 jaar bij een sociale instelling 32 uur bevalt haar goed.

Zij heeft nl het zogenaamde fragile x syndroom iq van 40 tellen kan ze niet.

Nu hebben de gemeentes besloten te gaan korten op de arbeids uren dit resulteerd dat ze nog maar 16 uur kan gaan werken .

Dat bepaalt ff zoeen ambtenaar die de mensen

helemaal niet kent .

Het is toch schandalig dat zoiets hier in ned kan , ga je erheen zeggen ze is niet terug te draaien ik bepaal dat .

 

Zo dat wou ik ff kwijt

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: 1pm
MIjn dochter werkt al 3 jaar bij een sociale instelling 32 uur bevalt haar goed.
Zij heeft nl het zogenaamde fragile x syndroom iq van 40 tellen kan ze niet.
Nu hebben de gemeentes besloten te gaan korten op de arbeids uren dit resulteerd dat ze nog maar 16 uur kan gaan werken .
Dat bepaalt ff zoeen ambtenaar die de mensen
helemaal niet kent .
Het is toch schandalig dat zoiets hier in ned kan , ga je erheen zeggen ze is niet terug te draaien ik bepaal dat .

Zo dat wou ik ff kwijt

1pm

Ja triest, vast weer 1 of andere regel waarom het niet terug gedraaid kan worden.. Ik stel voor dat we Nederland Regelland gaan noemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: soktic

Ja triest, vast weer 1 of andere regel waarom het niet terug gedraaid kan worden.. Ik stel voor dat we Nederland Regelland gaan noemen.

België is niet beter, hier heb je minstens evenveel regels, alleen worden die (meestal) niet toegepast.
Dat zorgt ervoor dat naargelang je braaf bent of niet je meer belastingen betaalt, en strenger bedoordeeld wordt of niet.
Ook politieke vriendjes hebben kan helpen.
Maffialand maw.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is algemeen bekend dat de sociale werkplaatsen het moeilijk hebben. Er moet 700 miljoen bezuinigd worden en blijkbaar doen ze dat door aantal uren in te krimpen per persoon.

Lijkt mij betere oplossing dan volledig ontslag.

 

http://nos.nl/artikel/192690-sociale-werkplaatsen-vrezen-bezuinigingen.html

 

Het zijn dit soort niet sociale oplossingen of we krijgen hier ook griekse toestanden frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol

Het zijn dit soort niet sociale oplossingen of we krijgen hier ook griekse toestanden frown


Is dat wel zo ? ze proberen ons dat wel wijs te maken maar wat dan te denken van superrijken die zelf vragen om meer belast te worden ( VS, Frankrijk, Belgie )... Uiteraard doen ze dit in eigenbelang want als het consumeren stopt dan verliezen ze nog meer geld , maar het geeft wel aan dat er nog geld te halen valt bij mensen die er geen boterham minder voor eten.

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

60 miljard over 7 jaar, das de totale begroting.

 

per jaar dus zegmaar 8.6 miljard uitgaves door de HELE eu.

Hoeveel landen zitten er in de EU? 27

 

Stel dat ieder land zelfde bijdrage levert is dat 328 miljoen per jaar per land.

 

Al zou je de salarissen halveren kom je aan een besparing van 164 miljoen per jaar.

 

Niet dekkend genoeg voor 700 miljoen per jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1pm
Gekke is alle bazen blijven gewoon 40 uur werken

1pm


Hoe het in de sociale werlplaatsen is weet ik niet maar voor de rest kijkt me ook logisch, als die bazen minder gaan werken dan zal er op de werkvloer vaak ook minder te werken zijn.

suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Origineel bericht van: soktic
geloof je dat echt?. Hier heb je bijvoorbeeld 60 miljard, zo voor het oprapen:
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Europe...Uambtenaren.htm


ken je de uitdrukking "blaffende honden bijten elkaar niet?"


Dus de EU heeft 55.000 ambtenaren. Nederland heeft 327.000 bestuursambtenaren, dus dat is zonder onderwijs, politie etc.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dan zou je toch verwachten dat daar ook wat uren verloren zouden gaan.

Probleem bij dit soort instellingen is echter dat de productie van iets, door alle begeleiding die nodig is, meestal meer kost dan dat het oplevert en dan is het een simpele rekensom.

 

Wat echter vaak buiten beeld blijft (of wordt gehouden) is dat er dan een andere dagbesteding gezocht moet worden en ja wat dat kost en wat dan de besparing nog is?

 

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...