Gast wvb Geplaatst: 27 augustus 2011 Geplaatst: 27 augustus 2011 Hallo. kan iemand mij helpen/uitleggen hoe ik mijn films op mijn pc met windows 7 kan kijken via de dreambox. ben al een tijdje bezig maar ik krijg het niet voor mekaar.
vGnp Geplaatst: 27 augustus 2011 Geplaatst: 27 augustus 2011 Lees dit eens door: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast wvb Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 oke ik heb nu VLC player op de dm 800 hd gezet. en de dingen gedaan op de pc bij vlc player. alleen met edit vlc server heb ik twijfels of ik het allemaal goed heb in gevuld, ik blijf fout meldingen krijgen. error loading playlist into server server1:<urlopen error [Erno 146]Connection refused en: error loading filelist into server server1:<urlopen error [Erno 146]Connection refused Het volgende heb ik op de dreambox in gevoerd is dit juist?? wat moet ik bij server profile name neer zetten nu staat er server1. enter vlc-server as fqdn of ip-addess wat moet ik hier neer zeten ?? Server address, hier heb ik het ip van mijn pc ingevuld HTTP poort staat 08080 weet niet of dit goed is?? movie directory, heb ik /k: van gemaakt dat is een aparte schijf waar ik al mijn films heb staan ?? dvd device ( leave empty de fault) is leeg en kan ik ook niets mee. transcode MPEG/DVD video staat Nee of ik kan er ja van maken. Video codec, staat MPEG2. Video bitrate, staat 2000. VIDEO NORM, STAAT 640X480(16:9)@30fps(NTSC. Overscan correction [in % of video width[, staat 000. subtitle overlay, ja. Transcode MPEG/DVD Audio, ja. Audio codec, MPEG layer 2(MP2a). Audio bitrate, 128. Adio samplerate, 44100. Audio channels, 2. groeten WVB
SnijdeA Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Origineel bericht van: wvb Hallo. kan iemand mij helpen/uitleggen hoe ik mijn films op mijn pc met windows 7 kan kijken via de dreambox. ben al een tijdje bezig maar ik krijg het niet voor mekaar. Installeer OpenPli, ga in de instellingen naar netwerk, pak mount points, voeg een netwerk locatie toe en klaar is Klara. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen