maring Geplaatst: 27 augustus 2011 Geplaatst: 27 augustus 2011 Hallo, Kan iemand mij vertellen welke bootloader ik moet gebruiken i.c.m. met de pli 2.1 voor mijn VU+ en waar ik die kan vinden. Ik heb begrepen dat als je Pli 2.1 erop wil zetten er dan eerst een andere bootloader in moet? Alvast bedankt. gr Maring
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 27 augustus 2011 Geplaatst: 27 augustus 2011 Dat hele gedoe met bootloader e.d. is niet nodig voor de VU+. Pak gewoon de laatste Openpli 2.1. en zet die op een USB-stick. Daarmee gewoon flashen zoals altijd.
maring Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2011 Hoi Pedro, Bedankt voor je reactie. Ik stelde mijn vraag om de volgende reden. Als ik normaal pli op mijn vu+ zet dan kreeg ik, als ik de ontvanger opnieuw had opgestart, eerst een menu waar ik door heen moest lopen, zoals welke aansluiting, taal, wil je instellingen terugzetten etc. Nu kreeg ik die vragen niet en stond die gelijk op een zender, vandaar dat ik dacht dat dit mogelijk iets te maken zou kunnen hebben met de bootloader. Mocht je nog info hebben mbt dit dan hoor ik het heel graag. Nogmaals thanks! Maring
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Waarschijnlijk had je dan de plugin Autobackup geïnstalleerd staan op je vorige versie. Deze slaat (bijna) alle instellingen op en kan ook de plugins automatisch installeren na een nieuwe flash, het restoren gaat dan volledig automatisch. Dus bij het opnieuw flashen hoef je dan eigenlijk (bijna) niets meer te doen en gaat alles automatisch. Kijk maar eens op je harddisk daar zal waarschijnlijk een map backup staan met daarin wat bestanden, hierin zitten je instellingen.
maring Geplaatst: 29 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2011 Hoi Pedro, Het is gelukt. Bedankt voor de hulp! Gr Maring
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen