lucdec2 Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Ik wil een dreambox wlan uitvoeren voor gebruik op camping ed... Waarop moet ik letten, instelling? Werkt iedere stick op iedere box? het werkt waarschijnlijk enkel met box met usb aansluiting? Welke zijn dit? graag uw ervaring, mening dank!
Beheerder Michel Geplaatst: 28 augustus 2011 Beheerder Geplaatst: 28 augustus 2011 Waarom zou je dreambox wideless lan moeten hebben op de camping? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Kan zoveel doelen hebben, denk aan Mytube bijv. Je box moet inderdaad een usb aansluiting hebben, de DM800 - DM800-Se en de DM8000 hebben dit... + nog enkele oudere SD dreamboxen, zoals de 7020 en de 7025
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Origineel bericht van: lucdec2 Ik wil een dreambox wlan uitvoeren voor gebruik op camping ed... Om welke dreambox gaat het?
lucdec2 Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2011 Origineel bericht van: Michel Waarom zou je dreambox wideless lan moeten hebben op de camping? Mvg, Michel Ik wil m'n mails kunnen bekijken op tv, en ook m'n rss feeds lezen
lucdec2 Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Origineel bericht van: lucdec2 Ik wil een dreambox wlan uitvoeren voor gebruik op camping ed... Om welke dreambox gaat het? Ik moet hem nog aanschaffen, mag de goedkoopste zijn die werkt met wlan
DeBeek Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Origineel bericht van: lucdec2 Origineel bericht van: Michel Waarom zou je dreambox wideless lan moeten hebben op de camping? Mvg, Michel Ik wil m'n mails kunnen bekijken op tv, en ook m'n rss feeds lezen Laptoppie nemen ...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Origineel bericht van: lucdec2 Ik moet hem nog aanschaffen, mag de goedkoopste zijn die werkt met wlan Ze werken ALLEMAAL via WLan, zoek maar eens op VAP11G.
Beheerder Michel Geplaatst: 28 augustus 2011 Beheerder Geplaatst: 28 augustus 2011 Hij vraagt om een WLAN stick. Jij omschrijft nu een wireless bridge Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Origineel bericht van: Michel Hij vraagt om een WLAN stick. Jij omschrijft nu een wireless bridge Inderdaad, vooral ook omdat TS betreffende dreambox nog niet heeft aangeschaft en de keuze wellicht van de wifi-mogelijkheid zou laten afhangen.
lucdec2 Geplaatst: 29 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2011 Wat is het verschil tussen een wlan stick en een wlan bridge?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Een stick wordt aangestuurd door het OS van de dreambox, een bridge werkt zelfstandig.
dagg Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 stick=usb aansluiting bridge=ethernet aansluiting (heeft iedere dreambox) via de ethernet moet het apparaatje point-to-point bridge kunnen, zover heb ik het althans begrepen. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Ja, en een bridge moet apart worden gevoed. De hierboven genoemde VAP11G haalt zijn voeding van de USB aansluiting.
JohnO Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 de 500 HD heeft alleen een mini usb aansluiting ( service) daar ga je geen wireless stikje in krijgen hoor. Dus niet alle dreamboxen zijn geschikt voor usb wireless Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen