MehmetArslan Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Als ik de Nvidia drivers durf te installeren gaat bij de laptop na een tijdje het beeld op zwart. Ook na een restart blijft het beeld zwart. Deinstalleren drivers brengt dan de oplossing. Drivers gehaald zowel op de website van acer als van Nvidia. OS: Win Xp SP3 VGA: Ge Force 7600 Iemand een idee? ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
Sjattuh Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Wordt alleen het beeld zwart of sluit de hele PC af? Lijkt mij dat iets overhit en er een beveiliging optreed. Draai eens een paar grafisch zware applicaties tegelijkertijd (of een vrij recent spel) en kijk eens of hij dan ook afsluit met de oude drivers. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
satencom Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Heb je deze ook al geprobeerd hij staat op de site van acer VGA Driver nVidia ver.84.26 Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
MehmetArslan Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2011 Origineel bericht van: Sjattuh Wordt alleen het beeld zwart of sluit de hele PC af? Lijkt mij dat iets overhit en er een beveiliging optreed. Draai eens een paar grafisch zware applicaties tegelijkertijd (of een vrij recent spel) en kijk eens of hij dan ook afsluit met de oude drivers. Alleen het beeld wordt zwart, als ik opnieuw opstart blijft deze zwart alhoewel Windows goed doorstart.Zonder drivers (? in apparaatbeheer)geen probleem. Voordat deze definitief zwart wordt, springt hij af en toe op zwart beeld. ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
MehmetArslan Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2011 Origineel bericht van: satencom Heb je deze ook al geprobeerd hij staat op de site van acer VGA Driver nVidia ver.84.26 Deze had ik ook al geprobeerd. ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
MehmetArslan Geplaatst: 29 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2011 Het lijkt erop dat het in orde is. Na het installeren van de drivers wordt de resolutie op 1680 X 1050 gezet. Na deze op 1280 X 1024 te hebben gezet is deze niet meer uitgevallen. Scherm kan de hoge resolutie niet aan precies. Dit is een laptop met een 20.1" scherm. ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen