gerritvogels2 Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Ik heb van de pli website de laatste versie van 27/8 firmware gedownload. ik zou dan de volgende bestanden moetn zien in de map et9000: 1) boot.bin 2) kernel.bin 3) rootfs.bin 4) imageversion 5) unforce Nu zit het bestand boot.bin niet in. Hij flasht de ontvanger zoals het hoort, maar start daarna niet op. blijft bij booting hangen met blauw scherm. Nu heb ik van een ander image van pli het bestand boot.bin in de map et9000 gezet maar opstarten doet hij niet. Heeft iemand een oplossing? Gerrit
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Heb je wel eerst een nieuwe bootloader geïnstalleerd? Vanaf welke versie kom je? Kijk hier maar eens voor de bootloader, http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...nie#Post2020982 Daarna kan je weer flashen naar de nieuwste Openpli.
gerritvogels2 Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2011 Yep ben er net zelf achter. heb de nieuwe bootloader erin gezet en jawel nu werkt hij prima. bedankt. Gerrit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen