Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

... en je bent zeker dat Ziggo niet met je 'meekijkt' .

Precies, en net om die reden heb ik ook door mijn provider (telenet België) geen standaard modem laten monteren.

Die standaard modems komen met 3 in 1.

1. Het modem gedeelte

2. Een 4 poorts router

3. Wifi.

Alle instellingen van de router moet je op de website van telenet doen. (wifi ww, port-forwarding, enz)

Ze zijn dus perfect op de hoogte van wat je allemaal doet.

Bij de installatie heb ik uitdrukkelijk gevraag enkel een modem te installeren.

Nu werk ik met een eigen router en kunnen ze niet zien wat er allemaal binnen mijn netwerk zit.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

• 2 weken later...

Geplaatst:

Zoveel mensen hebben problemen, ik zit al 10 jaar denk ik bij Casema, Wanadoo, ZIggo en ikheb nog never nooit problemen gehad met mijn internet. Ik heb altijd de beloofde snelheid en iedereen die ik ken die Ziggo heeft ook.

Woonachtend in Den Haag trouwens....

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Nou bij mij begint het nu echt vervelend te worden, minstens 4 a5 maal per week modum opnieuw opstarten

omdat de verbinding plotseling wegvalt, betaal meer dan 60 euro per maand , voor dat geld verwacht ik toch

een goede verbinding,ga van de week eens kijken om opnieuw de satteliet eraan te hangen en een andere

provider voor internet te nemen. overigens woon ik in limburg en hoor de laatste tijd steeds meer klachten ook

bij mij in de straat, heb vroeger nooit problemen gehad met toen nog home. mijn buurman heeft gisteren een klacht

ingedient bij ziggo, vertellen ze hem dat hij terug moet bellen op het moment dat het modum hapert ,dan kunnen

ze volgens ziggo zien waar het aan ligt, (heeft pakket incl. bellen)???? intelligente service daar!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen