Mojo Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Vandaag even naar de laptop van een vriend gekeken omdat deze niet meer doorstart. Tijdens een update van Vista is de laptop uitgevallen. Sinds die keer krijgt men steeds de keuze om in veilige modus e.d. Deze schijf heb ik nu aan de PC hangen en geeft de melding: J:\ is niet toegankelijk. Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) Schijfbeheer geeft aan dat de bestandsindeling RAW is. Is de data op de schijf nog te redden? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Alventali Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Ik heb goede ervaringen met get data back. Of die ook voor gecrashte schijven geld weet ik zo ff niet. Wat ook wel eens als tip word gegeven. Is de schijf in een diepvries zakje in de diepvries leggen voor een aantal uur/1 nacht. Staat genoeg van op het internet. Google maar ff op harde schijf + diepvries Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Mojo Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2011 Op dit moment al met Get Data Back aan de gang. Programma heeft me al eens eerder goed geholpen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
winwiz Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Gezien de foutmelding lijkt het erop dat de partitietabel om zeep is... Het moet dus mogelijk zijn om gewoon de data eraf te halen met Get Data Back. Als je geen S.M.A.R.T. errors krijgt verder zou je hem daarna weer gewoon moeten kunnen gebruiken. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Mojo Geplaatst: 2 september 2011 Auteur Geplaatst: 2 september 2011 Get Data Back heeft het leeuwendeel van de foto's gered. Top programmaatje. Heb de schijf geformatteerd en laat Get Data Back nogmaals de schijf onderzoeken met de instelling dat de schijf ongwenst geformatteerd is. Kijken of er dan nog extra data naar boven komt. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen