Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Aan (mogelijk) allen,

Ik weet niet of het compleet fout gaat bij CD of dat ik alleen "slachtoffer" ben maar bij mij is van de nota een zooitje gemaakt! Dus heren, en de evt. dames, check de nota van deze "aankomende maand" eens een keer goed.

Bij mij staat er op de nota een extra Sport 1HD en een Eredivisie live genoteerd en het bedrag wat afgeschreven is klopt ook met deze extra hoge nota.

Geplaatst:

storneren en juiste bedrag overmaken

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Geplaatst:
Origineel bericht van: NINjak
Aan (mogelijk) allen,

Ik weet niet of het compleet fout gaat bij CD of dat ik alleen "slachtoffer" ben maar bij mij is van de nota een zooitje gemaakt! Dus heren, en de evt. dames, check de nota van deze "aankomende maand" eens een keer goed.

Bij mij staat er op de nota een extra Sport 1HD en een Eredivisie live genoteerd en het bedrag wat afgeschreven is klopt ook met deze extra hoge nota.

Toevallig een proefabootje gehad??

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

wat voor foute nota heb je gekregen dan?

Na proefabo niet opgezegd en dat je nu het bedrag betaald?

Na proefabo Wel opgezegd en betaald als nog vol bedrag?

Dubbele nota ontvangen (Dus 2x maand bedrag)

Heb je al op nota online gekeken?

edit: niet goef gelezen. Het Voetbal Totaalpakket is uit elkaar gehaald en bij een aantal abo's zijn de kosten niet goed gezet. als je even belt met CS klantenservice kan dit recht getrokken worden

Geplaatst:

Nope, had geen proef abonnementje en het gaat al maanden goed (na mijn laatste "pakket upgrade"). Natuurlijk heb ik de vorige nota's ook nog even bekeken om zeker te zijn wink

De reden van het foutje snap ik dus niet helemaal of eigenlijk niet want het gaat al een tijd goed. Ik heb CD eerst per email (formulier via hun site) op de hoogte gebracht en als daar niet op gereageerd wordt zal ik wel even bellen. Een 0900 nummer bellen, over een fout van het te bellen bedrijf zelf, vind ik altijd zo vreemd...je moet betalen om je gelijk te halen.

Maar goed, duurd het allemaal te lang en laat men niks horen/weten dan storneer ik het bedrag wel en maak ik het goede bedrag over (ik heb nog een paar dagen).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen