Vriendje Stokvis Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Hallo allemaal weet iemand hoe ik inde hierboven vermelde versie de pip funtie kan activeren en weer uit kan schakelen. Heb al zitten zoeken in het menu maar kan het niet vinden. IN een eerdere pli die ik er op had staan, kon je hem met de blauwe knop activeren en weer uitschakelen maar die functie zien ik nu niet meer staan onder de blauwe knop Alvast bedankt Vriendje Stokvis
Jan Ambers Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Kan je met die PIP van beide kanaalkiezers programma's bekijken?
mobieltje Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 @ Vriendje Stokvis PIP in en uitschakelen doe je nog steeds met de blauwe toets. Origineel bericht van: Jan Ambers Kan je met die PIP van beide kanaalkiezers programma's bekijken? Ja dat kan, maar dan wel beeld in frames. (elke 1/2 seconden een ander beeld) Grts.
Vriendje Stokvis Geplaatst: 29 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2011 Maar als ik op de blauwe toets druk staat daar niet de optie activeer pip of zie ik iets over het hoofd moet ik ergens anders nog wat instellen?
Edwin024 Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Dan zou ik PLi maar eens opnieuw in je box flashen, want onder de blauwe knop staat altijd dat je met nogmaals blauw die ellendige PIP kunt aan- en uitzetten. Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
Gast Togan Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Misschien komt het omdat je volgende versie gebruikt: "open pli versie van 24september 2011 hoe activeer ik de pip functie" Het is pas 30 augustus.
Vriendje Stokvis Geplaatst: 2 september 2011 Auteur Geplaatst: 2 september 2011 KLopt idd my mistake tikfoutje. Maar annyway moet dus 24 Augustus zijn. Maar is er een mogelijkheid om het er handmatig weer bij te zetten. Heb die box net weer beethe op orde om nou weer opnieuw te flashen zie ik eigenlijk niet zo zitten. Of moet ik ergens in het menu nog een andere functie activeren om via de blauwe knop hem in te kunnen schakelen. Zag ook iets in het menu van 0 gebruiken voor pipfuntie meen ik me te herinderen ???? Groeten Vriendje Stokvis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen