tumtum Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Ik heb er al veel over gelezen en gezocht maar weet het nog steeds niet. Voor mijn 80 cm triax schotel wil ik een lnb kopen waarmee ik astra 1 en 3 kan ontvangen en die 4 uitgangen heeft. Wat zal ik kopen? Konig, inverto, maximum ambq, duo lnb 80 van SES-astra ? Ik zie door de bomen het bos niet meer vandaar de vraag. HELLEP !! (en bedankt alvast)
Tonskidutch Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 tumtum, het is voor 19,2 en 23,5 oost dus een duoblock (als ingeburgerde term) monoblock was 13 en 19,2 oost (als ingeburgerde term) ook al is het een monolithisch LNB block de beste is er niet daar ze allemaal verschillen op de frequencies en syms wel zijn er goede uit meerdere ervaringen te lezen (met identieke vraagstelling) maar ook de receiver speelt een rol. (welke) zelf kan ik je de Inverto black premium adviseren. ciao Apocalypse Cigarettes After Sex
tumtum Geplaatst: 29 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2011 Dank voor de snelle reactie. Ik heb een topfield 4000 en en 5500 eraan gekoppeld. Mogelijk in de toekomst koop ik een VU+ duo ontvanger waar iedereen erg over te spreken is. Zou dat nog iets uitmaken qua keuze van lnb of blijft het de Inverto black premium?
Tonskidutch Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 niet echt, gaat goedkomen. ciao Apocalypse Cigarettes After Sex
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen