sattv4iedereen Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 hi, sinds vanmorgen,kan je films huren bij mobistar tv.je duwt gewoon op de vod knop,en je kan films kiezen. hoe het juist gebeurd weet ik niet,maar als je bevestegt ,wordt de film gedwonload.daarna wordt die afgespeeld.waar die download,en hoe het gebeurt weet ik niet.Ik weet enkel,dat ze relatief duur zijn,zo'n 4,95 euro per film. de toestanden van de tv zenders hun aanbod,is (nog) niet beschikbaar. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Xady Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Met het bufferen bij duurt een film bij mobistar dan 3 keer zolang. Hun netwerk is daar nog niet voor gemaakt. Sab multiswitch 17/8 GT-U3X38 DVB-T UHF antenne Maximum e85 4 * LNB Titanium QUATRO multiswich3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2 Belgacom TVSamsung LE40C750 LCD
Lithion Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Als je weet dat een gewone SD stream ongeveer 4Mbit nodig heeft, dan moet er niet veel gebufferd worden. Normaal is iedere aansluiting tegenwoordig min 4Mbps.
Xady Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 pech hebt zelfs maar 600 kb bij mobistar, spreek van ervaring.Meerdere keren per dag een herstart van de modem (minimaal ééns per dag) leuk als je net een film kijkt. Bij mij was die modemreset telkens rond 17.00 uur. Niets aan te veranderen. zelfs niet met een timer die de modem verplichte s'nachts een reset te doen. Dus dat van minimaal 4 mb is zeker niet bij mobistar van toepassing. Heb mobistar dus dank zij de ombudsdienst kunnen anuleren, alleen krijg ik nog steeds facturen die dan nadien weer een met een kreditnota aangepast worden. Nee echt geen mobistar meer voor mij. Klantendienst is pokketraag. Zie maar naar het programma Basta waar de klantendienst vna mobistar op de korrel werdt genomen, het is nog niet gebeterd sindsdien. Sab multiswitch 17/8 GT-U3X38 DVB-T UHF antenne Maximum e85 4 * LNB Titanium QUATRO multiswich3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2 Belgacom TVSamsung LE40C750 LCD
sattv4iedereen Geplaatst: 31 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2011 Origineel bericht van: Lithion Als je weet dat een gewone SD stream ongeveer 4Mbit nodig heeft, dan moet er niet veel gebufferd worden. Normaal is iedere aansluiting tegenwoordig min 4Mbps. Ik heb er hier 12 Mb/sec, de volgende speedtest is: Last Result: Download Speed: 8045 kbps (1005.6 KB/sec transfer rate) Upload Speed: 320 kbps (40 KB/sec transfer rate) Latency: 46 ms woensdag 31 augustus 2011 21:43:40 eigenlijk heb ik van mobistar geen klagen Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
sattv4iedereen Geplaatst: 31 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2011 Origineel bericht van: Xady pech hebt zelfs maar 600 kb bij mobistar, spreek van ervaring.Meerdere keren per dag een herstart van de modem (minimaal ééns per dag) leuk als je net een film kijkt. Bij mij was die modemreset telkens rond 17.00 uur. Niets aan te veranderen. zelfs niet met een timer die de modem verplichte s'nachts een reset te doen. Dus dat van minimaal 4 mb is zeker niet bij mobistar van toepassing. Heb mobistar dus dank zij de ombudsdienst kunnen anuleren, alleen krijg ik nog steeds facturen die dan nadien weer een met een kreditnota aangepast worden. Nee echt geen mobistar meer voor mij. Klantendienst is pokketraag. Zie maar naar het programma Basta waar de klantendienst vna mobistar op de korrel werdt genomen, het is nog niet gebeterd sindsdien. ik denk eerder dat de infrastructuur van belgacom is,dat je parten speelt,slechte draden of koppelingen,door te ver van de centrale te wonen,doen modem om de haverklap resetten. mobistar belooft 16 Mb/s ,en ik heb er theoretisch 12.zie testsnelheid op ander bericht. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
sattv4iedereen Geplaatst: 31 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2011 je kan ze wel niet opnemen,en de meesten weten wel waardoor,maar ik ga hier niet veel over schrijven,want dan kan de telenet hitse gewoon naar hier verhuizen. ik mag in feite dit niet vernoemen wegens een boardregel. ik vraag er a.u.b.op,dat je hier niet begint te schrijven waardoor dat je ze niet kunt opnemen. ik hoop dat de moderators misschien als het te slecht komt,een slotje er op te zetten. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen