Gast Geplaatst: 27 augustus 2002 Geplaatst: 27 augustus 2002 Hoi, Ik ben al dagen allerlei forums aan het lezen en ik heb eigenlijk nog nergens geen goed antwoord gevonden op mijn vraag. Hoe lang kan je nog c+ kijken op de schotel? M.a.w. klopt het dat c+ overgaat naar seca2? Iedereen alvast hartelijk bedankt. mvg willian
Gast Geplaatst: 27 augustus 2002 Geplaatst: 27 augustus 2002 Hoe lang je nog C+ kan kijken is niet precies bekend. Waarschijnlijk gaat C+ begin volgend jaar over op S2.
prutsie Geplaatst: 27 augustus 2002 Geplaatst: 27 augustus 2002 het ligt er helemaal aan WAT je wilt zien, maar voor de hobbyisten blijft er genoeg te zien. wat C+ NL aangaat is er niets zeker. 1/C+ staat te koop, dus wat de verre toekomst brengt ? koffiedik kijken. 2/C+ gaat over op seca II, dus met een C+ goedgekeurde ontvanger (C+ doos) met bijbehorend abo ben je vrij zeker van beeld. voor de mensen die geen abo hebben, of niet eens op een normale manier kunnen krijgen omdat ze geen nederlands adres hebben ziet de nabije toekomst er wat minder rooskleurig uit, maar ook dat is weer koffiedik kijken. ikzelf kijk trouwens liever naar mijn platte kristallen buis (zolang die nog beeld geeft). Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
vvsection Geplaatst: 29 augustus 2002 Geplaatst: 29 augustus 2002 Geeft C+ de garantie dat ze Irdeto uitbleven zenden tot 2008 ? Groeten Sander Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 OOctagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen