Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een vraag ik heb een abbo bij tele2 en kijk ook tv via hun dus iptv.nu kan ik via hun een kastje bestellen dat ik in mijn stopkontakt doe en dan in mijn slaapkamer weer via dat kastje internet kan ontvangen.Ik heb nu twee vragen geldt dit dus ook voor mijn iptv decoder dus de decoder waarmee ik tv kan kijken,vraag twee is ik heb per etage eengroep in mijn meter kast dus de eerste groep is beneden en mijn slaapkamer is groep drie in mijn meterkast maakt dat nog wat uit wanneer ik mijn eerste kastje beneden insteek en de andere in mijn slaapkamer.

Ik had van iemand gehoord wanneer je 3 fase groep hebt het niet werkt alleen maar bij 1 fase groep graag uitleg hierover.

Elrolandos

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Ik denk dat dat ook opgaat voor je IPTV decoder. Het fasen-verhaal klopt in zoverre, dat als je maar 1 fase in huis hebt, het altijd werkt.

Als je een 3-fasen aansluiting hebt, dan werkt het steeds op 1 fase tegelijk. Wil je het werkend hebben over alle 3 de fasen, dan zul je 3 'kastjes' moeten hebben. Of... Een fase-koppelaar, dat kan ook.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Je hebt dus een 3-fasen aansluiting? Omdat je electrisch kookt wellicht?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen