Ga naar inhoud

nokia wil niet meer aan

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een nokia9302s met da3ned3Pok en die liep lekker maar net deed ik mijn receiver even uit ( helemaal uit ) en nu wil hij helemaal niet meer aan, hij doet helemaal niets meer?<P>Weet iemand hier wat op????<P>B.V.D

Geplaatst:

Nee ik krijg helemaal niets in het display, het is net of de stekker niet in het stopcontact zit. Maar er staat wel stroom op dat weet ik zeker, ik heb die knop nou al 100 keer ingedrukt maar er gebeurt helemaal niets., terwijl hij het toch altijd goed deed?<P>Is er een kans dat de receiver nu echt kapot is of is er nog een andere oplossing???<P>B.v.D

Geplaatst:

Hallo i123 zie is de zekering is na!!in de<BR>Nokia gebeurd dat regelmaatiche.<P>Groetjes<P> shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Klopt, Ik ben erachter dat de zekering kapot was, op zich geen probleem maar toen ik die zekering ging vervangen knalde die er zo weer uit, dus er zit ergens kortsluiting maar waar...<BR>Wat kan ik nu doen om dat uit te vinden...?<BR>Heeft iemand hier ervaring mee...?<P>B.v.D

Geplaatst:

Hallo<P>Kijk even naar die elco bij de trafo<BR>daar zit meestal de sluiting.<P>Groetjes Sjefke..

Geplaatst:

Heb zelfde probleem!!<BR>Zit nog 1 week garantie op het apparaat.<BR>Terug gestuurd naar Nokia! Wat op antwoord.<BR>Maar alvast Thanks

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.