Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast taarkan123
Geplaatst:

Geachte mensen,

Dit is mijn eerst post en waarschijnlijk ook niet de laatste. Ik zit met een klein probleem die zeker door een van jullie ervaren forumleden opgelost kan worden.

Ik heb sinds twee jaar digiturk (ligtv) op een legale manier (betaal €300 p/j) Sinds kort heb ik van digiturk een nieuwe smartcard er staat irdeto op en een smartcardhouder ontvangen. Tegen een betaling van €30. Waar ik trouwens niet op stond te springen ik hoefde die kaart niet maar ik moest er een afnemen.

Nu heb ik thuis een topfield receiver als ik de irdeto kaart in mijn receiver stop heb ik geen beeld of geluid.. er komt op tv scherm te staan u kaart en receiver komen niet overeen. 7

Moet ik nou een nieuwe receiver aanschaffen of is dit ook op een andere manier op te lossen. Ik zit nu met een probleem waar ik niet op stond te wachten!

Alvast bedankt voor uw reacties

Geplaatst:

Wat voor Topfield-ontvanger heb jij ?

Gebruik je ook een Irdeto-cam om je smartcard in te stoppen ?

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Gast taarkan123
Geplaatst:

Ik heb een irdeto-cam en smartcard, maar ben bang dat mijn receiver te oud is.. receiver is een Topfield TF5000ci..volgens mij ondersteund de receiver geen hd beeld...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen