marcelitalia Geplaatst: 27 augustus 2002 Geplaatst: 27 augustus 2002 kan een irdeto omgeprogdt naar freecam tpscrypt aan om multivision te zien wie weet dat ik heb daar een discussie om met een andere persoon ik mzeg van niet en hy zegt van wel wie heeft gelyk.
Gast Geplaatst: 27 augustus 2002 Geplaatst: 27 augustus 2002 met een freecam (irdeto 2.018)kun je wel degelijk tpscrypt kijken,maar ik moet mijn freecam dan wel steeds reseten.
prutsie Geplaatst: 27 augustus 2002 Geplaatst: 27 augustus 2002 1/Irdeto CI oud type een oud type irdeto ci module kan je omprogrammeren naar freecam 2.018. met deze software is het mogelijk een 6 in 1 kaartje te laten werken, en hier zit tps crypt bij. het zal echter nooit werken met een origineel tpscrypt, viaccess 1 of II, seca 1 of II kaartje. alleen met een originele irdeto 1 of II kaart en x in 1 kaartjes. 2/irdeto CAM (dikke blikje, geen CI module) heb je nog een ouder type irdeto module, de cam of ook wel het dikke blikje genoemd zoals gebruikt in de Nokia's D-Box, 9200, 9500, pace dvr501 etc etc. ontvanger dan kan je de prom eruitsolderen en voorzien van een eeprom met de allsas 4.x software. dan geldt min of meer hetzelfde verhaal als hierboven, alleen ben je hier een beetje afhankelijker van de gebruikte ontvanger. heb je een Pace bijvoorbeeld dan zijn de voordelen niet al te groot. heb je een nokia 9500 dan kan er veel meer. dit geldt alleen voor de allereerste irdeto cam modules, en dus niet voor de ci modules. 3/Irdeto CI euro module hier kan je niets mee, behalve irdeto 1 en II kaartjes erin stoppen. Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 27 augustus 2002 Geplaatst: 27 augustus 2002 Hoi, Het probleem is zeer afhankelijk van de ontvanger, met de NOKIA 9800S krijg je alleen Multivision open. Bijoux
Tonskidutch Geplaatst: 1 september 2002 Geplaatst: 1 september 2002 Bijoux, voor een andere hobbyist: welke settings? goodies receiver + cocostring in de xin1 ook voor 9800s + freecam aub? Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Gast Geplaatst: 1 september 2002 Geplaatst: 1 september 2002 @ Tonskidutch, De settings hebben weinig belang, alles draait rond de coco string (toch bij de Nokia 9800S) !!! Ik heb nu zelf een coco geformuleerd met als resultaat: op mijn NOKIA 9800S met soft MA1.31 of MA1.2 en Irdeto Freecam 2.018 werkt bijna alles( wat enigzins mogelijk is ) aan 100 % en dit ZONDER tweede kaartje voor de embedded Viaccess. Dus één funkaart in de Freecam en alles werkt. Van TPS heb ik de Multivisions en 6 zenders op 10.757Ghz. Het schakelen tussen de verschillende coderingen verloopt bijna vlekkeloos. Wij testen nu nog wat verder op andere Nokia 9800S en als alles prima blijft werken zet ik hem meteen op het bord. Mvg, Bijoux
Tonskidutch Geplaatst: 2 september 2002 Geplaatst: 2 september 2002 alright.. zal oplettend de thread blijven volgen Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen