satmenneke Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Heb hier een philips combo DVD + surround versterker HTS3154 /12 welke als je er spanning/stroom op zet even de lade een klein beetje open en weer dicht doet. Spanningen in de voeding lijken in orde. Heeft iemand toegang tot wat meer data van de voeding of dit probleem?? Alle hulp is welkom.
Steve Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 in de voeding zit een hoogohmige weerstand(R914 deze moet 820 Kohm zijn.)controleer dat even.
satmenneke Geplaatst: 2 september 2011 Auteur Geplaatst: 2 september 2011 Beste Steve, De hoogohmige weerstand is in orde. Ik heb hem wel preventief vervangen maar hetzelfde resultaat. Geen display en geen knoppen die reageren. Wel even de Cd lade 1 cm eruit en weer terug erin. Wat ik wel gemerkt heb is dat D915 in sluiting ligt als de connector cn903 is aangesloten. Ik vermoed echter dat dit de diode is voor het AC circuit van de VFD. Nu weet ik niet wat voor spanning ik zou moeten meten daar ik niet op je server kom Ik heb met ftp (filezilla) en rechtstreeks vanuit de adresbalk geprobeerd (inlog/wachtwoord schematic) Status: Verbinden met 82.171.74.230:21... Status: Verbinding aangemaakt, welkomstbericht afwachten... Fout: Verbinding verloren Fout: Kan niet verbinden met server Status: Wachten om opnieuw te proberen....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen