Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo mede sat4all leden

heeft er hier iemand ervaring met overstapservice van upc??

ik heb het voormnemen om van online(20mb incl bellen) over te stappen naar upc (50mb incl bellen).

nu is mijn vraag eigenlijk of ik niet de kans loop enige tijd zonder internet kom te zitten.

jaja wie kan er tegenwoordig nog zonder !!!!!!!

bvd voor jullie eventuele reacties

Geplaatst:

Ik ben een poos geleden overgestapt van kabel naar adsl internet. Heb geen overstapservice gebruikt, omdat ik bang was , net als jij, om zonder internet te zitten... Ik heb me aangemeld bij telfort, en dan krijg je een 'vermoedelijke opleverdatum'. Dan heb ik mijn kabelabonnement (tv en internet) 14 dagen ná die opleverdatum opgezegd. je betaalt dan 14 dagen te veel... maar dat wordt wel gecompenseerd door de korting die je als nieuwe klant bij je nieuwe aanbieder krijgt... en op die manier heb je net even wat meer tijd als e.e.a. niet volgens planning loopt. Ook is het makkelijk als je internet het niet gelijk van de eerste keer doet, je kan dan gewoon teruggrijpen op je oude verbinding.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Gast Merkedesch
Geplaatst:

Als je vrij van je internet af kunt...dan zou ik eerst gewoon UPC aanvragen en wachten dat dit feilloos draait en dan je huidige aanbieder opzeggen..dit kost je uiteindelijk maar een maand extra dan.Maar scheelt je een hoop ellende als het UPC ff "tegenzit".

Is er geen andere optie als UPC??

Ik ben blij dat ik van die gasten af ben..ik heb nu Telfort Internet Max dit is maar 40Mbit telefonie gebruik ik niet.

Gr.Merkedesch

Geplaatst:
Origineel bericht van: Merkedesch
Als je vrij van je internet af kunt...dan zou ik eerst gewoon UPC aanvragen en wachten dat dit feilloos draait en dan je huidige aanbieder opzeggen..dit kost je uiteindelijk maar een maand extra dan.Maar scheelt je een hoop ellende als het UPC ff "tegenzit".

Is er geen andere optie als UPC??

Ik ben blij dat ik van die gasten af ben..ik heb nu Telfort Internet Max dit is maar 40Mbit telefonie gebruik ik niet.

Gr.Merkedesch

ga natuurlijk niet over een dag ijs,vroeger had ik al upc en toen was het weleens huilen met de pet op(zie mijn plaatje bij mn naam),maar tijden veranderen en technieken ook natuurlijk,ben eerst eens in de buurt bij diverse buren wezen vragen of ze weleens problemen hebben met upc en of je de snelheid wel haalt die ze aangeven,en geeneen heeft er problemen mee en een andere optie is er voor mij niet om in snelheid er op vooruit te gaan,want zit een best eind van de centrale af(adsl).haal nu de helft van de 20mb ongeveer vandaar dat ik wil overstappen,waar het mij eigenlijk om ging was het telefoonnummer te behouden,maar bestel het gewoon en moet dan maar op de koop toe nemen dat we een nieuw nummer krijgen.meeste bellen doe je tegenwoordig toch met je mobieltje.
in ieder geval bedankt voor de reactie groetjes dtslife
Gast Merkedesch
Geplaatst:

Je schrijft dat je verbinding bij Online maar de helft van je 20Mbit oplevert..

Ik had vroeger bij mijn vriendin ook Online max 8Mbit te ver van de centrale...Telfort daar in tegen levert op dit zelfde adres nu wel 20Mbit en Online blijft vol houden dat dit niet mogelijk zal zijn????(nu inmiddels Glasvezel 100Mbit aansluiting bij de vriendin)

Telfort heeft nu de lijn wel op het VDSL2 netwerk zitten ...maar toch het kan dus per provider verschillen.

Ander voorbeeld...mijn vader en oom wonen in dezelfde straat 2 huizen van elkaar af....Mijn pa nu inmiddels bij Telfort de volle 20Mbit....mijn oom helaas Online 8Mbit.afstand wijkcentrale >1000mtr

Succes,

Gr.Merkedesch

Geplaatst:

Ben in mei overgegaan van tele2 naar upc met gebruik van overstapservice, geen probleem gehad. Toen de upc spullen thuisbezord werden meteen de boel aangesloten en het werkte meteen. alleen duurde het een paar weken voordat mijn telefoon nr via upc te bereiken was. Dus tot die tijd via tele2 gebeld(worden)

"My next wife will be normal"

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik ben deze maand overgestapt van kpn naar upc met de opstapservice, alles is soepel verlopen, ik kreeg een tijdelijk telefoon nummer van upc en als de overschakeling komt, wanneer kpn is verlopen schakel upc het over naar mijn eigen telefoon nummer, je ben dus nooit zonder verbinding alleen even je vrienden en familie, kennis geven van je tijdelijke telefoon nummer. Dat is dan eigenlijk de enige !! succes :-)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen