kevin9500 Geplaatst: 27 augustus 2002 Geplaatst: 27 augustus 2002 hallo ik heb een vraag als je een muziek dvd ript naar vcd/svcd met movie jack of dvdeoPRO dan ript hij de heele film inplaats van nr voor nr zodat je een nr verder kunt drukken is er een proggie dat dat wel doet ?????? ik heb vcd cutter ook maar dat is zo`n gezoek naar waneer het nr afgelopen is hoop dat iemand mij verder kan helpen kathrein ufs 910 picmod 1.51 on usb aaf 1.5 on usb
chevrolet Geplaatst: 28 augustus 2002 Geplaatst: 28 augustus 2002 @Kevin95, Ja het probleem is dat als je ript je er een groot bestand van maakt. Je kan dit oplossen door alle nummers appart op te slaan en als afzonderlijke bestanden te branden, zegmaar net zoals je een muziek cd maakt. Ik weet het niet zeker maar ik gebruikte altijd "smartripper" die kun je hier vinden en volgens mij kan je hier goed mee uit de voeten. V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
kevin9500 Geplaatst: 28 augustus 2002 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2002 bedankt voor de tip ik ken dat proggie heb hem als eens gebruikt maar das alweer een tijd geleden heb hem nog wel op een cd staan bedankt voor de geheugen update heheheh .. gegroet kevin kathrein ufs 910 picmod 1.51 on usb aaf 1.5 on usb
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen