KingOtto15 Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 Heren, vrienden, Is er een mogelijkheid om met 1 knop ook direct op te nemen in Newnigma2? Nu krijg ik op het moment dat ik op de record-knop druk een ingewikkeld scherm met allerlei opties waar ik geen zin in heb. Daarnaast duurt het dan even voordat de harddisk is opgestart. Ik wil eigenlijk direct kunnen opnemen zonder dat de overige kijkers dat feitelijk door hebben.... Anders zou dit wat mij betreft een mooie tool zijn om als optie te kunnen installeren. Thanks, King Otto DM8000 WIFI,Moteck SG 2100A, 1 LNB Inverto 0,3 dB, 1,00m schotel
jeevanhoof Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 Hoi, als je op de rode toets druk krijg je verschillende mogenlijkheden. Opnemen tot het programma gedaan is. Onbeperkt opnemen Opnemen en zelf een eindtijd instellen. Als je rood drukt en dan op ok, neemt hij op tot het programma gedaan is. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
KingOtto15 Geplaatst: 31 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2011 Dank voor je reactie jeevanhoof, maar dat is dus nog een stap te veel, immers de kijkers zien dan dat optiemenu en dat wil ik nu juist helemaal niet in beeld krijgen.... De DM geeft al aan dat hij aan het opnemen is door de flikkerende powerknop, voor mij genoeg bevestiging. Ik ben dus op zoek naar een applicatie die ik bijvoorbeeld onder "lang indrukken groene knop" kan hangen/mappen o.i.d. die direct begint met opnemen (liefst voor onbepaalde tijd, of, leuker nog: instelbaar). Een tweede keer dezelfde knop lang indrukken zou dan bijvoorbeeld opnemen weer moeten stoppen... Bestaat zo iets? Cheers, KingOtto15 DM8000 WIFI,Moteck SG 2100A, 1 LNB Inverto 0,3 dB, 1,00m schotel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen