post Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 hallo allemaal wij hebben een laptop met hdmi als ik de kabel er in doe en die verbind ik onze tv dan heb ik beeld maar wij krijgen geen geluid via de versterker maar gewoon via de laptop waar kan ik dit veranderen dat dat wel lukt al vast bedankt
Penthe Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 Ik heb zelf geen laptop met HDMI maar als ik zo lees geeft de HDMI op een laptop enkel beeld, het geluid moet je via je laptops audio uitgang aansluiten op je versterker.
post Geplaatst: 31 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2011 het is gelukt hij stond uit geschakeld bedankt voor het mee denken
abrahamsat Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Origineel bericht van: Penthe Ik heb zelf geen laptop met HDMI maar als ik zo lees geeft de HDMI op een laptop enkel beeld, het geluid moet je via je laptops audio uitgang aansluiten op je versterker. Deze uitspraak is niet correct,het hdmi signaal geeft ook het geluid weer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen