Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wegens dubbel gebruik en abo voor 2 j mag ik het gebruiken.Hd is het,de kaart is een surplus.De vraag;ik heb een disecq van 10 lnb 's of moet dat aan de kabel distributie gekoppeld zitten?

Pace DSR7141/22 Ukraine

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Geplaatst:

Deze ontvanger is alleen geschikt voor een canaalditaal kaart, en er kunnen geen

10 lnb's op aan gesloten worden,hij is geschikt voor 4 lnb's

wat bedoel je met de ( kaart is een surplus) en ( abo voor 2 j )

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Tv vlaanderen met extra boeket(surplus).Mijn max digitaal kan 16 lnb's aan.Dus zal ik er maar een diseq van 4 lnb's aanhangen.Ik heb geen hd tv.Hij is nog niet versleten.Zou die kaart werken in mijn max digitaal anders mis ik mss pg en pb op sirius.

Geplaatst:

Er hangt een tulpstekkerconnector aan voor video.Omdat deze afgeschermd is met koper geeft dit beter beeld dan een scartplug.?Of geeft de hdmi met een HD tv enkel scherp beeld.?

Ik heb tv vlaanderen weggedaan omdat er niks te zien was en ook diende voor 1 mnd te kunnen kijken in Spanje.Nu kijk ik veel naar de engelse sat (goede prog)

Geplaatst:

Een HDMI aansluiting is het beste met een HD tv

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Erg duidelijk is het allemaal niet.

In het eeste bericht wat je schrijft staat dat je een Pace DRS7141/22 ontvanger hebt.

In je tweede bericht staat dat je een Max Digitaal hebt want van een Max Digitaal schotel heb ik en ook Google nog nooit gehoord. Ik mag aannemen dat dit een satelliettuner is.

In je derde bericht schrijf je dat je TV Vlaanderen weggedaan hebt terwijl je in bericht twee schrijft dat je een extra boeket van TV Vlaanderen hebt.

Ik snap er helemaal niets van.

Als je wilt dat we je een goed advies geven, wees dat duidelijk wat je hebt, zowel de schotel als de tuner. Als het nu al te veel werk is om een paar regels meer te schrijven zodat het voor ons duidelijk is, dan kunnen we nog lang langs elkaar heen praten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen