satspock Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 Mijn dochter heeft digitenne op de slaapkamer.altijd goed beeld gehad,maar sinds een week blokkerig beeld op alle kanalen. Antenne (binnen)krijg ik niet hoger dan 84% met 99% kwaliteit. Is nooit beter geweest,heb al geprobeerd nieuw de kanalen te zoeken maar blijft blokkerig beeld,kastje kapot? ik hoor van jullie graag advies. gr,Satspock Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s
Noordzee Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 Ik verwacht niet dat de ontvanger kapot is. Een grotere kans heb je dat er iets mis is met de antennebevestiging of de bekabeling. Heb je dat al nagekeken ? Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
satspock Geplaatst: 31 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2011 heb net een andere antenne geprobeerd en andere scartkabel,probleem blijft. Las net ergens anders dat waarschijnlijk de tuner niet meer goed is dan,heeft iemand nog een kastje over? Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s
EdjeKroketje Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 Origineel bericht van: satspock Mijn dochter heeft digitenne op de slaapkamer.altijd goed beeld gehad,maar sinds een week blokkerig beeld op alle kanalen. Antenne (binnen)krijg ik niet hoger dan 84% met 99% kwaliteit. Is nooit beter geweest,heb al geprobeerd nieuw de kanalen te zoeken maar blijft blokkerig beeld,kastje kapot? ik hoor van jullie graag advies. gr,Satspock Hmzz alle kanalen, laat me raden het is een Topfield TF6000COK? Lees dan hier meer over jouw probleem.
satspock Geplaatst: 31 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2011 goed geraden,helaas ben ik niet zo goed met een soldeertang . iemand in de buurt van nijmegen die de bewuste elco kan vervangen ??????? Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s
Ou-Tannu Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 je kan zelf je topfield wel even open draaien en kijken als die elco uberhaubt al opgezet is ( dan issie namelijk ZEKER stuk ) en nee.. nijmegen is voor mij niet om de hoek.. sorry Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Mojo Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Citaat: en nee.. nijmegen is voor mij niet om de hoek. Voor mij wel Stuur maar even een PM Satspock You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
satspock Geplaatst: 1 september 2011 Auteur Geplaatst: 1 september 2011 pm voor je Mojo Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s
satspock Geplaatst: 1 september 2011 Auteur Geplaatst: 1 september 2011 Martin , super bedankt, hij werkt weer prima. Fijn dat er mensen zijn die je zo uit de brand helpen. gr,satspock ps ,Martin we pmen nog Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen