Ga naar inhoud

Gaat ziggo per 1 september helemaal digitaal?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb zelf geen kabel maar buurman vroeg dit wordt het analoge signaal nu helemaal uitgeschakeld .

en moet je dan een decoder hebben ik heb t over limburg als je op de site kjikt van ziggo staat van wel .

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

1pm,

Citaat:
wordt het analoge signaal nu helemaal uitgeschakeld

Nee, ik dacht wel met een paar zenders minder in de aanbod.

In het verleden was analoog de standaard, nu hebben ze digitaal als standaard, gr.

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Geplaatst:

Nee, er gaan een paar analoge zenders af (5 geloof ik) en straks (2012) houd je alleen de regionale zenders over die grenzen aan je provincie.

Plus, uiteraard, dat er wat digitaals bijkomt zoals rtl5hd, rtl7hd, rtl8hd + animal planet hd denk ik.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:

2013 of 2014 meen ik, je weet het maar nooit bij onze uiterst betrouwbare kabelboer. In ieder geval vervroegd.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:

En van de algemene verwarring profiteert de kabelboer met een brede grijns, denk ik.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Uiteraard, daar is het haar ook om te doen zou je zomaar kunnen denken.

Geplaatst:

Misschien geldt dat voor de SD kanalen maar de HD zenders van CD vind ik kwalitatief veel beter dan van (in het gebied waar ik woon) UPC. Van Ziggo weet ik het natuurlijk niet.

Maak het onmogelijke mogelijk

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen