vGnp Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 Ik merk nu net op WDR dat de Duitse zenders ineens 14 dagen EPG vooruit hebben. Sinds wanneer is dat? Zou ook wel wat voor NL zenders zijn (maar zal wel niet gebeuren) vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Tonskidutch Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 is dat een dreambox vraag? ik zou een gepolst hebben of andere sat-receiver mensen (ja mensen) dat ook ontdekt hebben? Eleanor Blancmange
vGnp Geplaatst: 31 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch is dat een dreambox vraag? Nou, ik heb het "ontdekt" op mijn DM8000. Ik was ook eerst in de veronderstelling het misschien in een ander subforum te plaatsen, maar toen dacht ik aan die CDS ontvangstdozen die je t.o.v. de Dreambox eigenlijk alleen maar als gelimiteerd/gecastreerd kunt kwalificeren, en dus kwam het zomaar hier naar binnen rollen. Want ik heb eerlijk gezegd geen flauwe notie hoe andere boxen met EPG omgaan.Edit: En wil dat graag zo houden. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
SIMBAke Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 14 dagen op voorhand is enkel goed als je op reis gaat denk ik dan ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen