Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zonder van te voren aan te kondigen is de prijs van mijn Basis pakket met een euro verhoogt.

Ooit begonnen voor 7 euro is nu 11 euro geworden. En elke keer zegt canaldigitaal niks, ze schrijven gewoon het hogere bedrag automatisch af.

Maar ik heb nu vragen, waarom staat dat het basispakket nog steeds 10 euro kost ? Per 1 september is de prijs 11 euro geworden ?

Waarom krijg ik geen bericht om gratis in bruikleen ontvanger en schotel te krijgen ? Zit nu standaard in het basispakket.

Het is dat canaldigitaal een monopolist is op het gebied van satellietzenders in Nederland dat ik wil blijven, het is niet omdat ze zo goede service bieden of dat ze zo vriendelijk zijn.

Aangezien dat canaldigitaal nu wel mijn boodschap door krijgt, verzoek ik ze om een keer richting hun jaren trouwen klanten een echt goed aanbod te doen. Niet zo aanbod dat ik op de einde van de rit 2x zoveel ga betalen voor een paar zenders die ik eigenlijk nooit bekijk.

Of moet je net zoals vroeger met je GSM abonnement eerst opzeggen om weer later klant te worden om van het voordeel te profiteren (1 euro goedkoper en gratis leen apparatuur) ????

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.