Snoopy Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Bestaan er voor de DM800HD (orgineel) met een ALPS BSBE2 nog betere tuners ??? Beetje rond zitten te Googlen en op het forum gezocht maar niet echt iets kunnen vinden.
Beheerder Michel Geplaatst: 1 september 2011 Beheerder Geplaatst: 1 september 2011 Wat moet er beter aan zijn dan? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
theparasol Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Origineel bericht van: Snoopy Bestaan er voor de DM800HD (orgineel) met een ALPS BSBE2 Je bedoelt zeker die insteekmodules met tuners erop. De cloons adverteren altijd met nieuwe revisie tuners dus ik snap je vraag wel. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wellicht iemand anders hier wel.
Snoopy Geplaatst: 5 september 2011 Auteur Geplaatst: 5 september 2011 Citaat: Wat moet er beter aan zijn dan ? Ja wat dacht je ?? Ik bedoel inderdaad de insteektuner.
Beheerder Michel Geplaatst: 5 september 2011 Beheerder Geplaatst: 5 september 2011 Ik zou het echt niet weten. De originele tuner voldoet prima. Ik zou niet weten wat daar aan te verbeteren valt. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
M_Z Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Wat beter zou kunnen is lage symbolrates, 4:2:2 uitzendingen en betere gevoeligheid. (gedeeltelijk ook afhankelijk van de mogelijkheden/beperkingen van de CPU natuurlijk). M_Z
guppje29 Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 De Nieuwe Hybride DVD- c/T Tuners pakken niet de hele frequentie band op de kabel. UPC heeft een stream op 858,75 MHZ zitten en die pakt de hybide tuner niet. De gewone DVB-C tuner wel. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Mrbeam Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Origineel bericht van: M_Z Wat beter zou kunnen is lage symbolrates, 4:2:2 uitzendingen en betere gevoeligheid. M_Z Een tuner doet niet met het video/audio. Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen