SatProfi Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Hoi, ik heb een SKY DE V13 kaart gekregen van een vriend die voor een paar maanden in Amerika is. Nu heb ik die kaart hier een tijdje (circa 2 maanden) laten liggen en niet gebruikt. Nu heb ik een paar vragen. Allereerst: Welke cam kan ik gebruiken om met deze sky kaart te kijken? Dragon cam? Diablo? Zo ja welke software versies? En moet de kaart opnieuw geactiveerd worden omdat het zo lang niet is gebruikt? Zo ja kan dat ook met een Dragon of diablo cam? Of het ik daar een andere voor nodig? Op welke zender moet ik dan gaan voor de activatie? En is het het daarnaast ook nodig om de nieuwe activatie opnieuw aan te vragen (bv online bij sky.de of via de klantenservice)? (Zo ja, dan heb ik een beetje een probleem omdat ik geen inlog gegevens van mijn vriend heb. Kan hem altijd vragen... maar toch.) Ik hoop dat jullie mij hierbij raad kunnen geven. Alvast bedankt!
Terradon Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Hoi, Probeer maar eens een NDS cam te googelen......op een Giga cam schijnt het ook te werken. Groetjes..............
SatProfi Geplaatst: 2 september 2011 Auteur Geplaatst: 2 september 2011 Terradon, bedankt voor je antwoord. Zit alleen nog met een paar enkele vragen wat betreft activatie? Kun jij of iemand anders mij hiermee verder helpen?
Ambilight Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Hallo Je doet gewoon in de originele ontvanger en wacht dan komt hij van zelf ik hoop dat je die er bij heb gekregen anders moet je de softcam Scam 3.59 installeren deze moet het ook goed kunnen ik heb zelf de V13 ook maar ik heb de originele ontvanger ook Groeten uut Pekel
Terradon Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Hoi, Heb je hier al gekeken, http://www.sky.de/web/cms/de/kundencenter-infos-receiverundanschluss-reaktivierung.jsp En voor de module, http://www.sky.de/web/cms/de/kundencenter-ciplus.jsp Groetjes...........
labyrint Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Hallo, De v13 is een wat lastige kaart om te activeren. Bij mij lukte dat alleen in de orginele ontvanger die ik erbij heb gekregen. Als jij geen orginele ontvanger hebt kan jij het beste oscam proberen. Bellen of online activeren lukt alleen als jij de gegevens hebt die jij aangemaakt hebt tijdens de aankoop van de kaart, in dit geval zou jij kontakt op kunnen nemen met jou vriend. Ik dacht dat een sky module ook alleen via sky DE te krijgen is maar dat weet ik niet zeker. Maar misschien woont er iemand in jou buurt met een orginele ontvanger mocht het niet lukken met oscam.
Tonskidutch Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 ? VU DUO SOLO UNO Dreambox ET9000 5000 activatie allemaal perfect hoor True North Rebekka Bakken
labyrint Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 @Tonskidutch Mag ik vragen hoe of waarin jij de kaart geactiveerd hebt. Ik ben eens aan het klooten geweest om de zender Big Brother aan de praat te krijgen wat tot gevolg was dat ik nergens meer beeld op had. Ik heb de kaart een dag laten zitten in mijn dreambox met verschillende emu's maar er kwam geen beeld meer. Ik heb de kaart eerst in de orginele ontvanger moeten doen en na ca 20 minuten had ik beeld. De zender Big Brother gaat bij mij alleen met Oscam open. De eerste keer activeren wou ook alleen maar in de orginele ontvanger. Zou er nog verschil in de V13 kaarten zitten.
Tonskidutch Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 S02 in de dm7020 destijds met CCcam prio 1702 V13 in de dn7020 destijds met CCcam prio 09c4 ciao True North Rebekka Bakken
Tonskidutch Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Origineel bericht van: labyrint @Tonskidutch Mag ik vragen hoe of waarin jij de kaart geactiveerd hebt. Ik ben eens aan het klooten geweest om de zender Big Brother aan de praat te krijgen wat tot gevolg was dat ik nergens meer beeld op had. Ik heb de kaart een dag laten zitten in mijn dreambox met verschillende emu's maar er kwam geen beeld meer. Ik heb de kaart eerst in de orginele ontvanger moeten doen en na ca 20 minuten had ik beeld. De zender Big Brother gaat bij mij alleen met Oscam open. Oscam is zeer tricky, tenminste niet makkelijk te configureren. goede howto's zijn er dus niet in nederland voor een sky kaard ciao True North Rebekka Bakken
labyrint Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 Ik was benieuwd hoe jij de kaart geaktiveerd hebt.
Tonskidutch Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 dat schreef ik hier, brandnieuwe kaart Origineel bericht van: Tonskidutch S02 in de dm7020 destijds met CCcam prio 1702 V13 in de dn7020 destijds met CCcam prio 09c4 ciao True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen