marc74 Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Hallo, Nadat ik vandaag mijn DM800C opnieuw heb laten scannen i.v.m. de wijzigingen heb ik geen beeld op een aantal kanalen, History HD, MTV's, Discovery's en nog een aantal. Doe ik de kaart in een originele ontvanger heb ik ze wel. Het signaal is ook goed. Iemand een idee??
Varkentjes Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Klopt, dat heb ik hier ook. Had vanmiddag net alles uitgezocht voor de nieuwe picons en nu mis ik er weer ruim 10 kanalen. Het lijkt erop dat Ziggo nog niet helemaal klaar is met muteren.
marc74 Geplaatst: 1 september 2011 Auteur Geplaatst: 1 september 2011 Maar hoe kan het dan dat het wel in een originele ontvanger werkt... Als ze nog bezig zouden zijn lijkt me dat het dan ook niet moet werken.
Catastrofus Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Wellicht even een cablescan doen en je bouqetten aanpassen. Hier in Hengelo heb ik ze allemaal. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
marc74 Geplaatst: 1 september 2011 Auteur Geplaatst: 1 september 2011 Ik heb al een cablescan gedaan en alles komt keurig op volgorde te staan. De hd kanalen staan nu gelijk vooraan. Die doen het wel allemaal terwijl rtl 8 hd ook nieuw is...
Catastrofus Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Welk pakket heb je dan? tv-basis/tv-plus/tv-extra? History hd zit in tv-extra. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
marc74 Geplaatst: 2 september 2011 Auteur Geplaatst: 2 september 2011 Ik heb het voledige pakket, behalve de chinees en turks.... Maar hij doet het dus wel in de originele ontvanger
Nobody2050 Geplaatst: 2 september 2011 Geplaatst: 2 september 2011 Ik heb hetzelfde euvel. Compleet nieuwe scan uitgevoerd en op enkele zenders geen beeld. Op de TV met C-tuner, hebben deze zenders wel beeld, maar niet op de Dreambox600C. Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Varkentjes Geplaatst: 2 september 2011 Geplaatst: 2 september 2011 Ik ben ook nog aan het uitzoeken. Zie wel dat ze bij Ziggo weer transportstreams aan het verhuizen zijn. TS 30 zat eerst op 444MHz en is nu 164MHz geworden. Ik mis TS 18 nu compleet, die zat op 369MHz en nu zie ik daar niets meer.
marc74 Geplaatst: 3 september 2011 Auteur Geplaatst: 3 september 2011 Ben er al uit, in cccam.cfg moet TRY ALL CHIDS /dev/sci0 aangezet worden, staat standaard hekje voor....
Nobody2050 Geplaatst: 3 september 2011 Geplaatst: 3 september 2011 Hé Marc, Super zeg, had ik nog helemaal niet aan gedacht! Geweldig!!!! Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Lapoor Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 Ik heb dit probleem ook maar de try all childs lost het niet op Bij mij doen alle ziggo basis zenders het niet maar de extra zenders wel. Bij cccam entitlements zie ik netjes mijn ziggo card en ook alle pakketten maar op de 1 of andere manier kan hij alle basiszenders niet coderen en extra zenders wel. Als ik het kaartje in mijn tv stop doen alle basiszenders het wel. Als ik een c lijn toevoeg naar mijn 2e dreambox die ook gewoon een ziggo kaart heeft dan doen de zenders het ineens wel en zie ik dat hij de codering van die dreambox haalt. wie heeft een idee hoe ik dit kan oplossen?
Catastrofus Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 Ja wel, althans bij mij want deze situatie had ik ook. Heb een webcare medewerker (op het ziggo-gebruikers.nl forum) de kaarten een "zetje" (zoals hij het noemde) laten geven. Toen kwamen de kaarten weer keurig bij. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen