Ga naar inhoud


Battle of the Feedhunters


moonchild

Aanbevolen berichten

Het zal nieman ontgaan zijn, in het feedhunters forum is een heftige strijd gaande tussen Feedhunter Rini en Roland. Het gaat er heet aan toe met stevige feedhunt sessies van beide kanten. Wat is de inzet van deze strijd, volledige dominantie van sat4all?

 

Het is welbekend dat Feedhunter Rini gesteund wordt door Snuffer/Ron. Werkt Roland alleen als lonely wolf? Of krijgt hij steun door donkere onzichtbare krachten. Laten we hopen dat het een eerlijke strijd blijft.

 

Het is mij niet bekend of er inmiddels fanclubs opgericht zijn. Maar t-shirts zijn al verkrijgbaar. Zal de leiding van sat4all deze strijd tolereren, of komt er een ban net als voor voetball topics.

 

Alleen de toekomst zal het leren, maar ik zit op de punt van stoel de komende ontwikkelingen te volgen wink

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Mannen van Sat4All.

even voor de goede orde

Het gaat wat mij betreft niet om de dominantie.

Ik vind het een pracht hobby en als ik thuis ben (ik heb ook andere hobbies) doe ik er veel aan.

En....

Ik post echt helemaal alleen als Feedhunter Rini.

Snuffer/Ron is mijn satvriend die me heel goed op techtnisch gebied helpt!!

De de door Feedhunter Rini geposte feeds zijn echt helemaal door mij zelf gevonden.

Groeten

Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

moonchild,

Je zou beter op de punt van de stoel bij tante Holle zitten.

Sprookjes vertellen en dan een wolk van suggestieve berichten de wereld in sturen. (met welk doel; qoute fatfreddy pecies)

 

kan nu niets onaantastbaar blijven?

iemand z'n passie ter discussie stellen bah!

 

ciao

Niets Is Voor Altijd

Madou

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moonchild

 

Feedhunter Rini word alleen gesteund in de techniek het hunten zal hij echt zelf moeten doen.

 

Rini werkt op een iets andere mannier dan jullie met het zoeken naar feeds en dat werpt gewoon vruchten af.

 

Rini blijf lekker posten ik kijk met veel plezier naar de postings van jou.

 

Ron ? snuffer

 

Uh wat staan er ook alweer bij mijn handtekening......

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Lekker laten gaan. Ze maken elkaar vast niet af wink

Mvg,

Michel
:D

Serieus:
Feedhuntne = leuke hobby smile

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oops, ik was eigenlijk in de verwachting dat iedereen de humoristische toon van dit topic gelijk door zou hebben. Er staan toch genoeg aanwijzingen, zoals "fanclubs", t-shirts, "sat4all overnemen".

 

Voor diegene die dit niet door hadden, mijn welgemeende excuses.

 

Ik volg het feedhunters forum altijd met veel waardering. Ook kijk ik met bewondering naar de technische verbeteringen die door sommigen uitgedokterd worden. Super smile Het viel mij gewoon op dat de afgelopen tijd veel feeds door Feedhunter Rini en Roland gevonden zijn. En dit topic was bedoeld om hun hobby weer eens onder de aandacht te brengen. Verkeerd gelopen, sorry.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: moonchild
Oops, ik was eigenlijk in de verwachting dat iedereen de humoristische toon van dit topic gelijk door zou hebben.
Daaarom die joetjoeplink smile

Origineel bericht van: moonchild
En dit topic was bedoeld om hun hobby weer eens onder de aandacht te brengen.
he he smile

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
wink
iets te serieus overgekomen
dus niet begrepen
meaculpa
succes



Bij mij ook,
sorry dus. mad
maar een uitleg van hoe en wat,
is ook wel eens goed.
Denk ik. :D
Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...