Vriendje Stokvis Geplaatst: 2 september 2011 Geplaatst: 2 september 2011 Hallo allemaal IK heb in de dreambox een zederlijst staan van henksat settings in mijn dreambox staan van 6 Juni van dit jaar al wat ouder dus. Nou is dat voor mij gedaan door iemand omdat ik het zelf niet kon. NU wil het het zelf gaan proberen, alleen weet ik dus niet of die persoon hem via de aplcaties in de box gedownload heeft of hem via dreamboxedit erin gezet heeft Maakt dat nog wat uit kun je dan gewoon een nieuwe lijst via dreamboxedit erin zetten via ftp en overschrijft hij dan de ouwe lijst die erin staat of moet ik eerst nog een andere handeling verichten? Dezelfde vraag heb ik over de vu+DUO Daarvan weet ik dat hij via de aplcaties gedowload is kan ik dan via dreamboxedit een nieuwe lijst erin zetten, en wordt deze dan overschreven ??? Alvast bedankt Vriendje Stokvis
peter2007 Geplaatst: 2 september 2011 Geplaatst: 2 september 2011 je kunt die zenderlijst er zo inzetten hij gaat over de oude lijst heen geen probleem met dreamboxedit eerst de zenderlijst in je computer zetten dan uitpakken dan met dreamedit in je box zetten via het netwerk
Vriendje Stokvis Geplaatst: 2 september 2011 Auteur Geplaatst: 2 september 2011 En moet ik dan de dreambox aanzetten als ik die zenderlijst erin wil zetten ivb met die reboot of lukt dat ook als hij gewoon uit staat Vriendje Stokvis
peter2007 Geplaatst: 2 september 2011 Geplaatst: 2 september 2011 nee hij moet wel aanstaan je hoeft hem niet opnieuw te starten hij gaat er zo in de lijst en je kunt hem zo gebruiken de oude lijst is er niet meer .
Loui (K) Geplaatst: 2 september 2011 Geplaatst: 2 september 2011 Hier deze heb ik toevallig pas nog geupdate uitpakken en deze in je box zetten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen