Gast RvanH Geplaatst: 2 september 2011 Geplaatst: 2 september 2011 Hoi, Een tijd geleden heeft Samsung diverse tv gecertificeerd voor canaal digitaal. Nu zijn er nieuwe types uit maar werken deze ook met canal digitaal. Het gaat mijn om de nieuwe UE55D8000 van Samsung. Werkt deze met canaal digitaal icm de module. Heeft deze ook de fastscan? Je leest er negens niks meer over. Thx.
Ainacs Geplaatst: 3 september 2011 Geplaatst: 3 september 2011 Ik heb er toevallig deze week precies zo een gekocht. Werkt prima met canal digital. Alleen het ordenen van de zenders is een heel werk. Mocht je daarbij hulp nodig hebben hoor ik het wel. Groeten Ainacs
goofykwek Geplaatst: 3 september 2011 Geplaatst: 3 september 2011 Helaas in het duits: Mit ChannelListPCEditor Senderreihenfolge bearbeiten Menü->Sender->Listenübertragung->“0000“->Auf USB exportieren Mit „ChannelListPCEditor“ auf dem PC bearbeiten, dieses Programm erklärt sich an für sich alleine. Nach der Bearbeitung wieder auf dem USB-Stick speichern. Menü->Sender->Listenübertragung->“0000“->Von USB importieren CHLIST->Steuerkreuz zur Seite drücken um auf Kanäle „X“ zu gelangen (X=1; 2; 3; 4) Natürlich kann hier auch gleich eine Sortierung leicht vorgenommen werden. groet Goofykwek
SalimRMAF Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 De nieuwe D series vanaf D5700 en D6000 hebben allemaal een DVB-S2 tuner. Je kunt via Satelliet opnemen met een externe USB HDD. Er zit Disecq 1.2 op, en de TV's zijn Canal Digitaal Gecertificeerd. Fastscan zit erop, in 1 minuut heb je alle CD zenders. Hij werkt zelfs met onofficiele Modules, zoals de Powercam en mijn AstonDual. Via Fastscan kun je de zenders niet sorteren, maar als je de Tuner instelt op "Sateliet" kan dat wel. Je moet dan wel alle zenders handmatig toevoegen. Ik heb een interresant lijstje met Astra 1, 2,3, Eurobird 9 en hotbird. Mijn lijstje kun je hier krijgen: PM me En een officiele Samsung Channel Editor vindt je hier: http://www.samsung.de/de/support/detail....amp;dl=software Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
C0re Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Ik zit ook te overwegen om een Samsung met DVB-S2 tuner aan te schaffen voor het FTA-aanbod icm met de kabel (dus zonder Canal Digitaal). Als je de tuner instelt op 'satelliet' kan je toch nog wel automatisch op FTA-kanalen zoeken of moet je dan elke transponder één voor één handmatig invoeren? VU+ Solo SE TechniSat Multytenne 28E/23E/19E/13E
SalimRMAF Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Je kunt ze wel allemaal automatisch laten zoeken ja haha, je kunt ook een netwerkzoekactie uitvoeren. Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
epa Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 hier staan de 2011 modellen in , die ondersteund worden door cd tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3
di-on-air Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Wel belachelijk dat deze CI module 59 euro kost. Bij UPC krijg je m gratis. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Moderator ceesv Geplaatst: 8 september 2011 Moderator Geplaatst: 8 september 2011 Zelfs wanneer ik geld toe zou krijgen wil ik nog geen CI+ module. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
C0re Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Maar je moet vervolgens wel 4 euro per maand neertellen voor de CI+ kaart bovenop de abonnementsgeld. Alles heeft zo zijn voor- en nadelen. Overigens zijn de mogelijke restricties van CI+ bij UPC (nog) niet in gebruik. Bij Ziggo weet ik niet. VU+ Solo SE TechniSat Multytenne 28E/23E/19E/13E
Peter Konijn Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Mijn philips heeft wel een DVB-S2 tuner, geen fastscan, maar ach die paar zenders die van belang zijn die herschik ik wel even. Ik vind het handig voor het geval ik iets op wil nemen met mn dreambox, dan kan ik toch nog via de ci module naar een andere zender kijken. VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200 DM500HD
epa Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Origineel bericht van: di-on-air Wel belachelijk dat deze CI module 59 euro kost. Bij UPC krijg je m gratis. bij upc huur je de ci toch ,voor een bedrag per maand. doe dat maal 12,en je hebt het er uit. bovendien gaan die ci's jaren mee. tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen