Loui (K) Geplaatst: 2 september 2011 Geplaatst: 2 september 2011 Is er iemand die mij opweg kan helpen met streamen,Ik wil een link waar videofilmtjes opstaan streamen naar mijn box maar dat lukt me niet.Het gaat om deze site: Ch 73.net
dagg Geplaatst: 2 september 2011 Geplaatst: 2 september 2011 is te openen in vlc, dus die kan je dan weer doorstreamen? .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Loui (K) Geplaatst: 3 september 2011 Auteur Geplaatst: 3 september 2011 Heb ik geprobeerd maar het beeld blijft op zwart.Op een of andere manier is het me nog nooit gelukt om te streamen naar mijn Dreambox.
dagg Geplaatst: 3 september 2011 Geplaatst: 3 september 2011 Mij ook niet Bestanden en dergelijke gaan wel vanaf m'n pc, maar de vlc player op de dreambox pakt inderdaad geen stream. Als ik 'm klaar heb staan, getranscode naar mpg2+mpga en gemuxed als ts-stream, ga dan naar playlist, kies dan 'Streaming', niks nada. Diezelfde stream kan ik prima openen in een 2e vlc op de pc, maar daar heb ik niks aan natuurlijk Dus hoe open je inderdaad een stream op de dreambox? .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Loui (K) Geplaatst: 4 september 2011 Auteur Geplaatst: 4 september 2011 Origineel bericht van: dagg Mij ook niet Bestanden en dergelijke gaan wel vanaf m'n pc, maar de vlc player op de dreambox pakt inderdaad geen stream. Als ik 'm klaar heb staan, getranscode naar mpg2+mpga en gemuxed als ts-stream, ga dan naar playlist, kies dan 'Streaming', niks nada. Diezelfde stream kan ik prima openen in een 2e vlc op de pc, maar daar heb ik niks aan natuurlijk Dus hoe open je inderdaad een stream op de dreambox? Dit bedoel ik dus, hoe gaat dit lukken op mijn Dreambox.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen