1pm Geplaatst: 2 september 2011 Geplaatst: 2 september 2011 Dat vraag ik me eens af want als ik die snelheden bij de kabel zie daar kan adsl toch volgens mij niet tegen op. Ik zelf heb kpn ben best tevreden maar die snelheid wat ze beloven haal je nooit omdat ik te ver van de centrale zit zeggen ze . Bellen wel 2/3 x p maand om te vragen of je een sneller abbo wil hebben . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Hellum Geplaatst: 2 september 2011 Geplaatst: 2 september 2011 wat dacht je van al die mensen die geen kabel aansluiting hebben (zoals wij en is bij ons gewoon geen optie), ik denk dat het wel moet blijven. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
grunnsat Geplaatst: 3 september 2011 Geplaatst: 3 september 2011 Nee, ADSL en VDSL gaan verdwijnen. Deze technieken zijn ontwikkeld om datatransmissie mogelijk te maken over een kabelinfrastructuur die daar nooit voor bedoeld was. Telefoonkabels zijn gemaakt voor analoge telefonie, niet voor datatransmissie. We zullen straks allemaal een glasvezeltje thuis krijgen, en daar kan zoveel overheen dat ADSL en VDSL net zo verouderd lijken als een 300 baud modem.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 september 2011 Geplaatst: 3 september 2011 Citaat: We zullen straks Wat bedoel je met straks? Ik ben blij dat ik ADSL heb en ben er prima tevreden mee. Hier bij is geen kabel (gelukkig maar) en zal er ook nooit komen. En als het toch mocht komen dan neem ik het niet. Lang leve ADSL !!! "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
kaelem Geplaatst: 3 september 2011 Geplaatst: 3 september 2011 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Citaat: We zullen straks Lang leve ADSL !!! Ja zeker lang leve adsl,maar dan ook alleen omdat ik hier op de camping niet kan kiezen,pffff wat een snelheid. En dan niet te praten over de prijs,25 euro voor zo een snelheid....!!!! Monopolisten zijn het. Lang leve kabelinternet. Als je dat gewend bent wil je nooit meer anders. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Oldereast Geplaatst: 3 september 2011 Geplaatst: 3 september 2011 Origineel bericht van: kaelem Lang leve kabelinternet. Kabelinternet verdwijnt ook, dat heeft ook beperkingen. Hoe hoger de snelheid (docsis 3) hoe meer storingsgevoelig het wordt. Er hoeft ook maar dat met de kabel te zijn of je haalt de snelheid al niet meer. De toekomst is glasvezel. De KPN legt al jaren een tube aan in nieuwbouwhuizen. Daar blazen nu nog een kopedraadje in voor de phone maar die kunnen ze zo vervangen door glas zonder de straat te hoeven openbreken. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Sverige Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Ik heb jaren kabelinternet gehad... en nu ca 6 mnd ADSL van Telfort. Uitermate tevreden, en bovendien goedkoper dan kabel! ik heb de volle snelheid (20mb) van mijn telfort plus abo. Bovendien neem je alleen af wat je echt wil, en niet zoals bij de kabel, waar je een volledig tv abo moet afnemen om te kunnen internetten. Lang leve adsl!! - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
grunnsat Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Ik had al kabel toen ADSL nog moest worden uitgevonden. Ik ging van 128kb/sec ISDN naar kabel, en dat was een verademing. Nu heb ik Ziggo met meer dan 100Mb/sec download, en daar ben ik heel tevreden over. Ik werd laatst gebeld door de KPN over hun TV en ADSL aanbieding. Toen we doornamen wat ik nu heb met de kabel, en wat de KPN mij kon bieden zei die juffrouw dat ik dan maar beter bij Ziggo kon blijven. ADSL met max. 20Mb/sec, en TV zonder HDTV is niet echt concurentie voor Ziggo. Als de politiek eindelijk wakker wordt en begrijpt dat ieder huis een communicatie aansluiting nodig heeft voor TV, telefonie en Internet, dan zal ook duidelijk worden dat ieder huis een gestandaardiseerde glasvezel aansluiting nodig heeft, net zo standaard als water en electriciteit (niet iedereen heeft gas). Maar ja, dan moet je er over nadenken en daar krijg je hoofdpijn van. Niet doen dus, en alleen maar jammeren over het verdwijnen van de analoge TV op de kabel. Zucht ......
Sverige Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Grunnsat, dat was de reden dat ik hier ook kabel internet had... adsl was niet beschikbaar, en was stukken goedkoper dan internetten via het inbelmodem. Het was bovendien ook stukken sneller. Maar voor mij is 20Mb snelheid echt snel genoeg... dat zou ik bij de kabel ook hebben als ik gebleven was... toen was het voor hetzelfde abo 15 Mb. maar goed, ook dat was voldoende. Bij Telfort is het 5 euro goedkoper, én doordat je jaarlijks je abo kan 'verlengen' krijg je ook telkens een nieuw actietarief... en ook dat scheelt best veel geld. Wat ik niet eerlijk vind, is dat je een tv pakket voor ca 17 euro per maand moet afnemen om internet te kunnen aboneren... TV via de kabel is voor mij veel te beperkt, al die NL commercielen hoeven totaal niet, ik kijk Duits en Zweeds... dus weggegooid geld. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Sverige Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 Origineel bericht van: Sjaak(k) Ik ben zeer tevreden over Telfort, erg stabiel en vooral goedkoop Ja, dat kan ik alleen maar bevestigen! Hier ook een tevreden klant - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen