Ga naar inhoud


kan geen nagravision ontvangen


Gast

Aanbevolen berichten

Heb een nokia 9200 met amon 5.2 gebruik de 6in1 files maar kan geen nagra kanalen op 30 west maar wel op de humax met de zelfde files voor nokia heb al van alles geprobeert met andere sofware Wannisa 1847 No0neMan 1.1 -1.2 -1.3 enz weet niet meer wat ik nu nog moet doen of veranderen in het menu of ligt het aan de eepron 27c512 anon 5.2

Wie kan mij helpen

Alvast bedank

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb anders nog geen problemen gehad maar nu met de amon 5.2 er in nu wel en de 6in1 files werken wel op de humax en met software Wannisa 1847 erop te zetten met de amon 5.2 moet ik er telkens mijn kaart in en uit doen als ik van seca naar irderto ga dit is ook niet normaal vind ik zelf is de amon 5.1 soms beter of niet wie kan mij daar bij helpen

Alvast bedank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist hier : http://groups.yahoo.com/group/MM9500/files/Amon/ opgehaald .

Amon 52_wanissa_OK_30W

Misschien dat ik em vanavond(nacht) nog test .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoef toch pas om 06.00 h op , dus de "Amon 52 wanissa OK 30W" eprom geprogd en getest .( met NoOneManIt 1.2 / Boris 27-8)

Inderdaad de Palco's op Hispasat alle open , maar Premiere niet evenals Beate Uhse / Prem. Sport en F1 . ORF / PD en Prem. Erotiek weer wel .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...